نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آقای فوتبال و فوتسال آسیا همچنان به ژاپن می‌بازد و جام‌ها را لو می‌دهد!/ ببینید؛ از تهران تا توکیو...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای فوتبال و فوتسال آسیا با همین لقب‌های عجیب و آنچنانی، مقابل ژاپن می‌بازد و آب هم از آب تکان نمی‌خورد.

آرتین زهرابی؛ چند روز پیش ویدیویی از حضور یک ماشین ویژه امداد خودرو در یکی از خیابان‌های توکیو در فضای مجازی جلب توجه کرد. ماشینی که شبیه فیلم‌های آخرالزمانی بود و هیچ شباهتی به امداد خودروهای ما نداشت.

در همین فضای مجازی، فیلمی از مدارس فوتبال ژاپن منتشر شد که برای ما باورکردنی نبود. از امکانات سخت افزاری موجود در این مدارس، کاملا پیدا بود چرا ژاپنی‌ها سوباسا دارند و اینجا ما به این بلندپروازی‌ها می‌خندیم!

خلاصه اینکه سال‌هاست ما آقای فوتبال آسیا هستیم. آقای تمام رکوردها هستیم. آقای فوتسال آسیا هستیم و در همه جا به این آقایی می‌نازیم و می‌بالیم؛ فقط نمی‌دانیم چرا وقتی به تور ژاپنی‌ها می‌خوریم، آن خاصیت مهم جنتلمنانه را از دست می‌دهیم و در مسابقه آقایی، مدام به ژاپنی‌ها می‌بازیم.

آقای فوتبال و فوتسال آسیا همچنان به ژاپن می بازد و جام ها را لو می دهد!

شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در رقابت‌های قهرمانی آسیا، یادآور شکست تلخ تیم ملی برابر همین ژاپنی‌ها در جام ملت‌ها ۲۰۱۹ بود. در فوتسال که همه دک و پز ما در آسیاست، یک بار دیگر «جام» را به ژاپنی‌ها تعارف زدیم تا دوباره برویم فیلم همان ماشین امداد خودرو را نگاه کنیم. اصلا کمی‌خیابان‌های توکیو را ببینیم، بلکه حالمان خوب شود.

از شما چه پنهان؛ شاید کارتون سوباسا را هم دوباره تماشا کردیم...

آقای فوتبال و فوتسال آسیا همچنان به ژاپن می بازد و جام ها را لو می دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید DE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    حذف ناظم‌الشریعه که مربی با دانش فنی بالا و تاکتیکی بود ضربه‌ی بزرگی بود که از خودی‌ها خوردیم. شمسایی اصلا بار فنی ندارد. این تیم ده بار دیگر هم به تور تیم‌های درجه دو جهان بخورد باز هم میبازد. حتی به ازبک‌ها هم می‌بازد. تا فینال ضعیف‌کشی بود و به‌به و چه چه بیخود. اصلا دفاع تیمی هم بلد نیستن. در جام جهانی حتی در جمع هشت تیم هم نیستیم. شاید به زور بتونن از گروه صعود کنن اونهم اگر هم‌گروهیا ساده باشن. ژاپن با دو سه تا بازبکن درجه سه برزیلی ما رو برد. وحشتناکه. اونها حتی یه بازیکن در کلاس جهانی هم نداشتن. حیف طیبی که تو این دوره سوخت شد. هر چه فینال به آب و آتش زد نتونست کاری بکنه. حتی یه کار تیمی هم دیده نشد. یادمان باشد ما با وجود داشتن چند ستاره جهانی مثل حسن زاده طیبی کشاورز و اسماعیل‌زاده برزیل را با کارهای تاکتیکی بردیم نه تکنیک و قدرت بازیکنان.
  • موسوی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد همین آقای شمسایی در جام جهانی هم مربی ما بود که مفتضحانه به تیم های درجه دو دنیا باختیم .آزموده را آزمودن خطاست.
  • javid US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    moghaser masoulane federasioun hastand ke in aghaye bi tajrobe ra kardand sar moraby, natijeash ham hamin mishavad, bayad yeky mesleh haman Shamse ra migozashtand ya behtar az on ra, Shamsayee harfe ziad mizanad dalil ba in nist ke yeky bazykone khoub bashad onvaghat moraby khouby ham shavad dorost mesle dayee, hichvaghat moraby khouby nemishavad, eshtebah roye eshtebah dorost mesleh hamin perspolis in team ba Goel Mohamady be hich koja nemireasd khahid did

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی