پشت پرده اولتیماتوم لوکادیا به پرسپولیس/ پای پیشنهاد چند میلیون یورویی باشگاه عربستانی در میان است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک باشگاه عربستانی برای خارج کردن یورگن لوکادیا از چنگ پرسپولیس نقشه کشیده است.

در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس باید چند روز پیش یکی از اقساط یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را پرداخت می‌کرد اما به دلیل بسته بودن حساب این باشگاه این اتفاق تا دیروز رخ نداد. این موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر اینکه لوکادیا به دنبال ترک ایران است، شد.

این در حالی است که لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده بود که در نهایت این اتفاق رخ داد. 

با این وجود کمتر سابقه داشته که یک بازیکن خارجی در شروع کارش با پرسپولیس یا یک باشگاه ایرانی، اولتیماتوم بدهد اما یورگن لوکادیا این اولتیماتوم را داد! بر کسی پوشیده نیست یورگن لوکادیا با سایر مهاجمانی که در سال‌های اخیر بدون کمترین کارآیی به پرسپولیس آمده اند فرق می‌کند. او نه آنتونی استوکس است، نه تادئو و نه دی کارمو و حتی ماریو بودیمیر که طی نیم فصل تنها یک گل برای پرسپولیس زد! او یک مهاجم هلندی اسم و رسم دار است که سابقه دعوت به تیم ملی هلند و بازی در لیگ‌های معتبر انگلیس و بوندس لیگا را در کارنامه دارد.

یورگن لوکادیا در بدو ورود به پرسپولیس هم خوش درخشیده و با زدن ۴ گل بهترین گلزن و ستاره این تیم در فصل جاری بوده است. بنابراین طبیعی است چنین مهاجم با کیفیتی توجه تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس را به خود جلب کند. در همین ارتباط شنیدیم یک تیم عربستانی با پیشنهادی گزاف و چند برابر پرسپولیس سراغ یورگن لوکادیا آمده است.

شاید بد نباشد اشاره کنیم در یکی دو سال اخیربسیاری از ستارگان دنیای فوتبال به لیگ عربستان پیوسته اند. دلیل اصلی این انتقال‌های بزرگ را می‌توان ولخرجی و هزینه‌های سنگین لیگ‌  عربستان و سایر کشورهای عربی دانست تا ستارگان بزرگ و سرشناس فوتبال را به لیگ خود بیاورند. به طور نمونه می‌توان به تالیسکا اشاره کرد که با ۱۳ میلیون یورو به النصر عربستان پیوسته است یا اینکه مارتینیز که با ۱۱ میلیون یورو در همین تیم النصر توپ می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    کذب محضه لوکادیا هیچ پیشنهادی از عربستان و امارات نداره تو پرسپولیس خواهد موند
  • نادری IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    😀😃😀اینو به لنگ انداختند داره بازارگرمی میکنه چهارتا گل زده دوتاش با حمایت داور بوده دوتا هم پنالتی 🤣🤣🤣
    • پرسپولیس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      داداش هنوز به شما نرسیده که براتون بزار درش به وقتش میگم برات چربش کنه که زیاد فشارت نیاد
  • داش فر IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    🤣🤣🤣🤣 یکتا 🤣🤣🤣🤣 یکتا 🤣🤣🤣🤣 یکتا دوباره دم کوچه شون شنید دو نفر می گفتند توو مترو شنیدند که دونفر دیگه می گفتند مثل این که شنیده بودند یک تیم عربستانی صحبت از آرزو برای خرید یک بازیکن هلندی می کردند. البته نمی دونستند منظورشون هالند بود یا این لوکادیای لکنده🤣🤣🤣🤣
  • بستوزن لنگ IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    لوک توتعطیلات لیگ میره ودیگه نمیاد نه لوک همه بازیکنای خارجی لیگ الفرار
  • سعید IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    ولخرجی تیمهای عربی؟؟؟ اونوقت خرج کردن تیمهای ایرانی چی میشه؟؟؟؟ باز تیمهای عربی برا بازیکنی مثل مارتینز ۱۱ میلیون یورو دادن دیگه مثل پیروزی برای یه کفتر باز برزیلی ۴۰۰ هزار یورو ندادن.
  • سید حمید IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    بازار گرمی بیش نیست
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    بسوزیدکیسه کشا
    • گل گلی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      شما لنگیها باید بسوزید بهتون گفتم فقط تا اواسط نیم فصل اول لیگ که الان هنوز یک سوم لیگ هم نیست اعتراضات را ببینید شکستها و مساویها را ببینید لوکا ۴ گل را چه جوری زده فکر کنید بسوزید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی