چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
۷ |
۴
تصمیم کمیته داوران در خصوص داور بازی استقلال - فولاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساعاتی پیش اسامی داوران دیدارهای هفته نهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد که در بین آنها نام حمید حاج ملک داور دیدار استقلال در برابر فولاد دیده نمی‌شود.

با وجود اینکه باشگاه استقلال بر این عقیده بود که داور از گرفتن سه پنالتی برای آنها خودداری کرده است نظر کمیته داوران چیزی غیر از این بود و همه تصمیمات حمید حاح ملک در این بازی مورد تایید قرار گرفت. با این حال کمیته داوران به این داور برای بازی‌های هفته نهم قضاوت نداد.

پیش بینی می‌شد با توجه به قضاوت خوب حمید حاج ملک در این بازی مهم و اینکه همه تصمیمات او در این بازی مورد تایید قرار گرفت، در هفته نهم هم یکی از بازی‌های مهم را سوت بزند. در این باره گفته می‌شود حمید حاج ملک از سوی کمیته داوران محروم شده است؛ نه به خاطر اشتباهاتی که در این بازی داشت، بلکه به خاطر مصاحبه بعد از بازی. طبق قانون داوران در پایان بازی‌ها حق مصاحبه و دفاع از خود را نخواهند داشت و در صورت مصاحبه با برخورد قهریه کمیته داوران مواجه می‌شوند که حمید حاج ملک این کار را انجام داد و در پایان بازی با استقلال از عملکرد خود در این بازی دفاع کرد.

در هفته‌های اخیر از معدود داورانی که دو بازی متوالی را سوت زد امیر عرب براقی بود که بعد از قضاوت در بازی استقلال - گل گهر دیدار سپاهان در برابر پرسپولیس را سوت زد. گفته می‌شود اگر حمید حاج ملک در پایان بازی استقلال - فولاد مصاحبه نمی‌کرد به خاطر سوت‌های خوبش در این بازی در هفته نهم هم یکی از بازی‌ها مهم را سوت می‌زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    به نظر من مافیای کیسه باعث شده☺️☺️☺️
    • ساریقلیخان IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      پس بهتره از این مافیا بترسید پسر جان
    • لنگی سوز IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      موعود بنیادی فر رو کی محروم کرد لنگی...؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    محرض مشخصه وقتی استقلال به صدر میرسه و تیم خوب و یکدستی داره میخوان با نامردی تیمو داغون کنن،این اتفاق بارها افتاده تو این چند سال یه بار مربیمونو میگیرن یه بار بازیکنانمونو و هیچوقت نزاشت تیم استقلال ثبات داشته باشه متاسفانه ،بخدا هم ما و هم پرسپولیسیا راضی هستن که وار بیاد تا هیچ حرفو و حدیثی باقینمونه و قهرمانیا زیر سوال نرن ،این همه هزینه میکنید اینور انور یه دونه وارو نمیتونید بیارید واقعا زشته واس تیمی که اول اسیاس
  • مسعود IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    تازمانیکه شتیل بگیر در راس کاره همینه حق استقلال خورده میشه راسی لنگیا پنالتی با تراکتور بهتون خوش گذشت🤣🤣🤣
  • سینا IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    هیچکس نمیگه ماستم ترشه تا حالا کمیته داوران نگفته داوران اشتباه داشتند. چه برسه به اینکه مافیا هم باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی