نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیشنهاد جالب چهره خبرساز به داور دیدار استقلال و ذوب آهن
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور سابق فوتبال در خصوص اظهارات معاون حقوقی استقلال مبنی بر شنود تلفن همراه داوران واکن نشان داد.

رضا کرمانشاهی کارشناس داوری در خصوص اظهارات معاون حقوقی استقلال مبنی بر شنود تلفن همراه داوران اظهار داشت: مصاحبه ایشان را خواندم گفته چنین مساله ای را پیشنهاد می دهم ولی چنین مسائلی را باید اول فصل پیشنهاد بدهید نه اکنون که هفته هشتم لیگ برتر است.

وی ادامه داد: چنین صحبت هایی الان یعنی تهمت و پشت پرده و متهم کردن داوران به زد و بند و وقتی الان گفته شود یعنی اینکه داوران الان متهم به مسائل پشت پرده می شوند.

داور سابق فوتبال افزود: فوتبال بازی فیرپلی است و باید از بازی کردن لذت برد نه اینکه در آن کسی را متهم کنیم به مسائل غیر فوتبالی.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: بعد بازی استقلال و فولاد این بازی را کارشناسی کردم و همان جا هم اعلام کردم یک پنالتی دقیقه ۸۰ بازی به سود استقلال گرفته نشد. امروز هم شنیدم پیام حیدری داور بازی استقلال و ذوب آهن انتخاب شده است.

وی ادامه داد: پیام در این ۸ هفته جزو ۳ داوری است که اشتباه زیادی نداشته است ولی اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته است. در این بازی هر اتفاقی بیفتد ذوب آهنی ها می گویند به خاطر دیدار استقلال مقابل فولاد بوده است. به پیام توصیه می کنم تا دیدار روز جمعه تلفن همراه خودش را خاموش کند تا تمرکزش از بین نرود.

پیشکسوت داوری در خصوص اینکه افشاریان خودش در دیدار استقلال و ذوب اهن ناظر داوری است گفت: در هشت هفته گذشته هیچ زمانی ایشان به عنوان ناظر نمی رفت و ای کاش الان هم این کار را انجام نمی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فوتبال پاک IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    بقول قدیمیا «طلا که پاکه چه منتش به خاکه» کسی که ریگی به کفش نداره چه کارش ممیزی و بررسی بشه بشه چه نشه فرقی براش نداره در برخی از سازمانها و شرکتها وقتی که شما میخواهید وارد بشوید یا در زمان خروج شما بازرسی بدنی میشوید این به دلیل اینکه همه خلافکار یا سارق هستند نیست این بخاطر جلوگیری و پیشگیری از خطا در آن واحد مهم میباشد واقعا در بحث قضاوت و داوری اقدامات حمایتی و پیشگیرانه از داوران هر دو باید رعایت شود
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    داور مشخصه کیسه کشِ چون میگه یک پنالتی به نفع کیسه گرفته نشده🤣🤣🤣🤣
    • لنگی سوز IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      دوست عزیز چرا احساسی حرف میزنی خودت قاضی آیا پنالتی پرسپولیس جلوتراکتور درست بود؟!وآیا حداقل استقلال جلوی فولاد پنالتی براش گرفته نشد؟اینا دقیق کی بود وقتی که استقلال بابرد فولادمیتونست بره صدر اینارو بذار کنار هم آیا شائبه برانگیز نیست؟! خودت قاضی وخدای خودت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی