عامل فوق بشری که گواردیولا را سال‌ها در منچسترسیتی نگه می‌دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گری نویل معتقد است که برای گواردیولا هیچ پروژه دیگری در کل فوتبال اروپا وجود ندارد که برای او جذاب باشد.

گری نویل معتقد است که ارلینگ هالند «اَبَر اِنسان» پپ گواردیولا را تا چند سال دیگر در منچسترسیتی نگه می‌دارد چون پروژه ای هیجان انگیز را برای سرمربی کاتالان ایجاد کرده است.

هالند از زمانی که در تابستان از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست، در فرم باورنکردنی برای سیتی بوده است. ستاره نروژی تنها در ۱۳ بازی برای آبی‌ها، ۲۰ گل به ثمر رسانده است.

این گل‌ها به سیتی کمک کرده است که هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان بدن شکست بماند، که در دومی‌آنها صعودشان به مرحله حذفی را هم قطعی کرده اند. نویل معتقد است که با توجه به قرارداد سیتی با هالند، هیچ باشگاه دیگری در فوتبال اروپا گزینه جذابی برای گواردیولا نیست.

مدافع سابق یونایتد در این مورد گفت: «منچسترسیتی سال‌هاست که فوق العاده بوده، اما من از تماشای آنها - به شیوه ای محترمانه - خسته شده بودم، زیرا به نظر می‌رسید هر هفته عملکردشان یکسان است. اما این ربات، حیوان، ماشین (ارلینگ هالند) - این فرد فوق بشری در نوک خط حمله این تیم به نظر می‌رسد هر بازی را به طور کامل تغییر می‌دهد.»

او در ادامه گفت : «پپ گواردیولا تاکنون می‌توانست از منچسترسیتی رفته باشد، اما او برای ماندن انتخاب شده است زیرا هیچ پروژه دیگری در کل فوتبال اروپا وجود ندارد که برای او جذاب باشد. من گمان می‌کنم که منچستر ممکن است بهترین مکان در جهان برای زندگی او نباشد و مطمئنم که او دوست دارد در مکانی متفاوت در اروپا زندگی کند، اما اگر به یک پروژه فوتبالی نگاه کند و فکر کند: به کجا بروم که چنین چیزی را داشته باشم؟ ساختن تیمی‌مثل منچسترسیتی و حالا اضافه شدن ارلینگ هالند، او در هیچ جای دیگری به چنین شرایطی نمی‌رسد. اگر آنها امسال لیگ قهرمانان اروپا را ببرند، پپ باز هم در منچسترسیتی خواهد ماند چون این پروژه موفیت آمیز را با هالند می‌تواند ادامه دهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی