۵ سال زندان برای ستاره فوتبال؟/ نگرانی از دادگاهی که یک بار در آن شکست خورده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره برزیلی باید در دادگاه حاضر شود تا در پرونده‌ای که به خاطر انتقالش به بارسلونا باز شده از خود دفاع کند.

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با یک جنجال جدید رو به رو شده است، البته این ماجرا به تیم فعلی او مربوط نمیشود و مربوط به زمان انتقالش به بارسلونا است.

او باید هفته آینده در دادگاه حاضر شود تا در پرونده‌ای که به خاطر انتقالش به بارسلونا باز شده از خود دفاع کند.

نیمار سال ۲۰۱۳ باشگاه از باشگاه سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست. شرکت سرمایه‌گذاری برزیلی با شکایت از نیمار او را به تقلب و فساد مالی در انتقال به بارسا در سال ۲۰۱۳ متهم کرده است.

شرکت دی.آی.اس DIS در  آن زمان چهل درصد از حقوق و امتیاز انتقال نیمار را در اختیار داشت. این شرکت مدعی است نیمار و مدیران برنامه‌هایش مبلغ انتقال او به بارسا را کمتر از آنچه که بوده اعلام کرده‌اند و در نتیجه از پرداخت حقوق این شرکت سرباز زده اند.

نیمار در حالی این ادعا را رد کرده که در سال ۲۰۱۷ که به خاطر همین پرونده در دادگاه تجدیدنظر در اسپانیا حاضر شده بود شکست خورد و دادستانی این کشور پرونده او را دوباره به جریان انداخت.

حالا ستاره تیم ملی برزیل باید دوشنبه هفته آینده بار دیگر در دادگاهی در اسپانیا حاضر شود تا به اتهامات پاسخ بدهد. انتظار می‌رود فرآیند بررسی این پرونده دست‌کم دو هفته به طول بینجامد.

متهمان دیگر این پرونده، پدر و مادر نیمار و دو باشگاه سانتوس و بارسلونا هستند. اودیلیو رودریگس، رئیس وقت باشگاه سانتوس و دو رئیس سابق بارسلونا، ماریا بارتومئو و ساندرو روسل هم به نمایندگی از باشگاه کاتالان در جلسات دادگاه حضور خواهند داشت.

شرکت برزیلی DIS زمانی که نیمار تنها ۱۷ سال داشت با او قراردادی امضا کرد و با پرداخت ۲ میلیون یورو به نوجوان برزیلی، چهل درصد از حق و امتیاز انتقالهای آتی او را به دست آورد. اگر نیمار در این پرونده شکست بخورد احتمال صدور حکم زندان برای او تا پنج سال نیز وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی