نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
۲ |
۵
هافبک پرسپولیس نیم فصل به امارات می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم نیمکت نشینی‌های متوالی در پرسپولیس، سیامک نعمتی را به ستوه آورده است تا از این تیم جدا شود.

هافبک چند کاره پرسپولیس که در دوران سرمربیگری برانکو در این تیم تبدیل به یک ستاره شده بود حالا در سایه دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی کاملا محو شده است!

سیامک نعمتی قبل از شروع فصل جدید با پیشنهاد خوبی از لیگ امارات مواجه شد. او در حالی که می‌توانست پرسپولیس را ترک کند ماند تا به قهرمانی تیمش کمک کند غافل از آن که به یک نیمکت نشین مطلق در تیمش تبدیل خواهد شد.

حالا دوباره شنیده می‌شود سیامک نعمتی با پیشنهاد جدیدی از امارات روبرو شده است. پیشنهادی که گرچه مثل نقل و انتقالات تابستانی چشمگیر نیست اما به یک دلیل خاص می‌تواند، این بازیکن را ترغیب کند.

شنیدیم خانواده همسر سیامک نعمتی ساکن کشور امارات هستند و خود این بازیکن هم با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس بدش نمی‌آید با بازی کردن در لیگ این کشور بتواند به فامیل‌هایش نزدیک‌تر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوراخ کن IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    اگه از امارات یا قطر دعوتنامه داره بره راه باز و جاده دراز اینها باید مطیع سرمربی باشند الان ارسلان تو استقلال گیتارش و برا زیر کلمن استفاده میکنه وگفته اگه بازی هم نکنم نمیرم الان تو گروه تدارکات باشگاه کمک میکنه چه عیبی داره باید اینجوری بار بیاین چند وقت دیگه هم تو مراسم حاج فتل گیتار جدایی میزنه
  • وحید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    نعمتی بازیکن خوبیه..بایستی یحیی بهش بازی بیشتر بدهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی