رونالدو نازاریو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که ستاره دیدار فردا شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، کریم بنزما خواهد بود.

رونالدو نازاریو که بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ در عضویت تیم رئال مادرید بود و ۱۰۴ گل در ۱۷۷ بازی برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند، در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل که قرار است در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» در پاسخ به این پرسش که «بهترین بازیکن ال‌کلاسیکو از دید شما چه کسی خواهد بود؟»، گفت: «من فکر می‌کنم بنزما بهترین بازیکن ال‌کلاسیکو خواهد بود و پس از آن برای گرفتن جایزه توپ طلا به پاریس خواهد رفت.»

وی در ادامه در تمجید از اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی پیشین رئال مادرید اظهار داشت: «زیدان اولین کسی بود که پس از خانواده‌ام برای ملاقات با من بابت دومین مصدومیت جدی‌ام به بیمارستان آمد. واقعاً سورپرایز زیبایی بود و زیزو به من گفت "زود خوب شو، فوتبال به تو نیاز دارد". حضور زیدان در بیمارستان در آن لحظات سخت باعث خوشحالی‌ام شد. زیزو در دوران حرفه‌ای من نقش خیلی خاصی داشت. همیشه از همان لحظه اولی که با پیراهن اینتر زین‌الدین را در بازی مقابل یوونتوس دیدار کردم، احترام زیادی برای او قائل بودم.»

اسطوره فوتبال برزیل در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بال برزیلی رئال مادرید که روزهای خوبی را سپری می‌کند، خاطرنشان کرد: «وینیسیوس جونیور در تیم ملی فوتبال برزیل برای نیمار بسیار خوب است تا او را از زیر بار مسؤلیت رها کند. در سمت چپ زمین او برای هر دفاعی خطرناک است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی