نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۳
شوک به کی‌روش با مصدومیت ستاره کلیدی تیم ملی!/ لژیونر پرسپولیسی فرشته نجات شد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی امارات در دقایق پایانی بازی مانع باز شدن دروازه تیمش شد اما بعد از این اتفاق دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.

در چارچوب هفته ششم لیگ امارات، شباب الاهلی به مصاف الجزیره رفت و در لحظات پایانی به برتری ۲ بر یک دست یافت.

هافبک ملی‌پوش کشورمان ۸۵ دقیقه بازی کرد و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. نکته جالب این است که الجزیره در دقیقه ۸۷ و زمانی که هافبک کشورمان از بازی بیرون رفته بود، گل تساوی را دریافت کرد. البته شباب الاهلی در دقیقه ۹۸ و در لحظه پایانی به گل برتری دست یافت.

شباب الاهلی با این برد ۱۰ امتیازی شد و در به جایگاه پنجم و بالاتر از شاگردان مجیدی صعود کرد. شارجه با ۱۳ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد.

یکی از اتفاقات مهم این بازی نجات دروازه شباب توسط احمد نوراللهی بود. نوراللهی، در دقیقه ۸۰ روی حمله رقیب به زیبایی توپ را از روی خط دروازه شباب به بیرون کشید و مانع گل الجزیره شد اما این اتفاق باعث مصدومیت نوراللهی شد. باید دید شدت مصدومیت ستاره ملی‌پوش کشورمان تا چه اندازه خواهد بود و آیا این بازیکن هم با خطر از دست دادن جام جهانی قطر روبه‌رو می‌شود یا خیر.  مصدومیت این بازیکن در آستانه جام جهانی مطمئنا باعث نگرانی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    امیدوارم مصدومیت احمدنور جدی نباشه، علیپور امروز بعد مصدومیت به ترکیب اصلی ژیل ویسنته برگشته و یه گل هم زده،سه هیچ بردن،جام حذفی
  • سجاد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    علی کریمی قطعا مهره فیکسه تا این بنجل
  • امید IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    شک چیه شکر بازیکنی که تو تیم ملی فقط سرعت بازیو می گیره و تو این مدت هم حق پایا پیچکاه بوده که بیاد تیم ملی نه این با سنو سال قطعا کیروش پایا پیچکاه رو برای جام ملت ها دعوت می کنه هم سنش خوبه هم تو لیگ برتر سوئد نمره های بالا اورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی