مصطفی آجورلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برکناری مدیران در باشگاه های دولتی مانند استقلال و پرسپولیس، اتفاقات عجیبی نیستند و همین فتح‌الله‌زاده بارها با حکم وزارت ورزش وارد استقلال شده اند.

آرتین زهرابی؛ روز ۱۸ مهرماه علی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه با یکی از سایت های ورزشی، به شایعه تغییرات در بخش مدیریت باشگاه استقلال این طور جواب داد: «وقتی یک مدیر کارش را درست انجام می‌دهد، نباید در مورد این مسائل حرف بزنیم. ما نکته منفی از آقای آجورلو ندیدیم و باید به او فرصت بدهیم تا برنامه‌هایش را اجرا کند.»

در ۲۳ مهرماه اما عقربه های ساعت هنوز روی عدد ۲۳ قرار نگرفته بودند که خبری بهت آور در شهر پیچید؛ « با برکناری مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال شد.»

برکناری مدیران در باشگاه های دولتی مانند استقلال و پرسپولیس، اتفاقات عجیبی نیستند و همین فتح‌الله‌زاده بارها با حکم وزارت ورزش وارد استقلال شده و طعم برکناری را چشیده است اما قضیه آجورلو با دیگران تفاوت دارد.

آجورلو مدیری نبود که طعم برکناری را بچشد/ برای مدیری در استقلال حکم مدیرعاملی زدند که زیاد تحویلش نمی گرفتند!

آجورلو بنا به هزار دلیل، جزو مدیرانی نیست که به باشگاهی بیاید و به همین سادگی هم حکم برکناری اش صادر شود. آجورلو جزو آن دسته از مدیرانی نیست که به راحتی طعم اخراج را بچشد. از سوی دیگر، فتح‌الله‌زاده هم به دلیل ارتباطات همیشگی اش با سران ورزش، آدمی نیست که از همه چیز بی خبر باشد. بنابراین، درست در همان روزی که خبرنگار آن سایت ورزشی از فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت آجورلو سوال کرد، فتح‌الله‌زاده می دانست حضورش در استقلال قطعی است!

علی فتح‌الله‌زاده از دهه ۷۰ در فوتبال ایران حضور دارد و همیشه هم دوست داشته که در استقلال بماند. خوشبختانه یا بدبختانه، استقلال پس از ۲۰ و اندی سال، مدیری هم در مکتب خود پرورش نداده تا دم آخر، دست به دامن فتح‌الله‌زاده نشود. هر بار که مدیران در باشگاه استقلال کله پا می شوند، نام فتح‌الله‌زاده به عنوان یک آلترناتیو مطرح می شود.

میان فتح‌الله‌زاده و آجورلو اما تفاوت های شگرفی وجود دارد که باعث می شود دوباره از مدیران ورزش کشور سوال کنیم، چه شد که آجورلو را برکنار کردند و سرانجام برای مدیری حکم زدند که در چند سال گذشته، اصلا تحویلش نمی گرفتند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ف دال IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    سلام؛ در این مملکت دسته‌بندی خاصی داریم با این مضمون؛ خودی، غیرخودی، نخودی و بی‌خودی. بگذریم که خودِ این دسته‌های بزرگ، از زیرگروه‌ها و رده‌ها (در اصل، طیف‌ها)ی مختلفی تشکیل می‌شن؛ خودی‌های اصیل، خودی‌های میانه، خودی‌‎های نسبتاً خودی، خودی‌های نخودی و و و و.. اصولاً بر اساس مقتضیات زمانه (که قربونش برم بیش از چهل سال‌ـه که همواره در «شرایط حساس کنونی» قرار گرفته‌ایم) آدم‌ها در دسته‌ها و زیرگروه‌های مختلفی جای می‌گیرن که همون‌م مسبب پست گرفتن/نگرفتن و انتصاب/ابقاء/برکناری افراد می‌شن. علی‌الحساب و عجالتاً آقای آجرلو بهتره تشریف ببرن در خلوت بنشینن به کارهای بدشون فکر کنن. ببینن در این مدت چه کرده و چه‌ها نکرده‌ان که در دسته‌بندی صدرالذکر جابه‌جا شده‌اَن. سردار عزیز پرسپولیسیِ تیر، صدارت شما هم گذشت، سریِ قرمزرنگ میکروفونِ اون خبرنگار خانم اما از یاد ما نخواهد رفت. یاهو.
    • مجید IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      بله چقدر سخیف و زشت بود اونکار ، کار آدمهای کوچک
    • حسین IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      متاسفانه تنها جایی که وزیران ورزش هر جور دلشون میخاد قدرتنمایی میکنن باشگاه بزرگ و مردمی استقلاله وگر نه کیه که ندونه رفتن مجیدی و رفتن آجرلو با کارنامه ای که به جا گذاشتن فنی نبوده و نیست مثل خیلی از اتفاقات منفی که برای این باشگاه مردمی توسط این افراد رقم خورده و میخوره . آجرلو برکنار شد چون بله قربان گو نبود قرمز یا آبی هر چی که بود شرف داشت کارش رو درست انجام داد و بخاطر شرافتش و امانتداریش از باشگاه استقلال برکنار شد .اما حاجی فتح اله زاده با شناختی که از ایشون داریم آدم توصیه پذیری نیست.
    • مهدی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      بهترین مدیرعامل تاریخ باشگاه بود و بدون شک این باشگاه بود که ضرر کرد .تنها باید خوشحالی پرسپولیسی ها را در فضای مجازی میدید و قدری شما ساده لوح ها با خودتان فکر میکردید چرا اینقدر خوشحالند! من فکر میکنم الان هم اگر حمایت کنند می تواند برگردد چرا که نه
    • محسن واحدیان IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      واقعا کیف کردم دمت گرم متن سنگینی بود…
  • هوادارفوتبال IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    هواداران محترم استقلال هوشیارباشید آنهایی که ازآمدن دکتر ناراحتند دوستان مانیستند واز موفقیت استقلال میترسند بارفتن وزیر رنگی مایل که چه عرض کنم خانه نشین پرسپولیس دکتر بدون شک استقلالی شکست ناپذیر خواهد ساخت نیم فصل دوم استقلالی طوفانی خواهید دید هوادارفقط حمایت💙 💙💙💙💫💫👓💫
  • تاجی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    مدیر مکتبی ... فقط رسول پناه و اون حرفهای شیرینش در مورد لنگ و مربیش
    • Ali IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      خودگویی و خود خندی عجب مرد هنر بندی باران آمد و ترکیده های شمارا شست و برد ؟؟؟ جایی که از فرط کثافت و چرک می ترکد و محتویاتش بیرون میریزد را ترکیده گویند و : وزیر هم که با اعتراف خودش در سالهای قبل از صدارتش یک استقلالی تمام عیار و یا به قول طلافروش ها 24 عیار است پس غم ندارید تا او وزیر است چرا که خدمت شما خواهد رسید و توضیح خواهد داد که برای منافع استقلال این کار شاق را انجام داده وگرنه راحت ترین کارش سورپرایز وزیر بود که در اولین سالش با اهدای پنالتی های 17 گانه مانند نماز 17 گانه و خامه روی کیک امتیاز کمکی هم مجیدی رزومه دارشد تا با داشتن قرارداد به موطن قبلی برود و هم استقلال به قول یکی از استقلالی ها بعد از 10 سال بوسیله مدیر آجرلو قهرمانی بگیرد، دیگه چی میخوایین بنده خدا وزیر خالصا مخلصا کارش را برای استقلال انجام داد.پس مبارکا بگویید و جشن بگیریدکه اینهم در همان راستا است.
  • سررشته نداری IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    آفرین به نویسنده محترم که حرف حق رو زدی. این فتح اله زاده توی خانواده خودش بهش اعتماد ندارن. قطعا یه چیزی پشت پرده بوده که نخواستن آجرلو بمونه توی استقلال
  • aaa IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    به جزاون دسته ازفوتبالی های مجازی که کارشون توهین وتهمت زدن به رقیب چیزی ازفوتبال نمیفهمند. بقیه میدونن کلا ورزش ماسیاسیه وچون این دوتیم برای سیاسیون عامله اصلی قدرت نماییه پس این رفت وامدهاسیاسیه هوادارهم که بادوتاااستوری گول میخوره وهمراه میشه
    • هوادارفوتبال IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      به نظر شما احترام میزارم ولی قبول کنیم نه درایران درکل جهان ورزشها وکارهایی که مردم پسند هستند ناخوداگاه وارد سیاست میشن چون سیاسیون تمام دنیا دنبال قدرت وشهرت هستند وتنهانهاد وتنهاراه رسیدن به شهرت بعداز قدرت محبوبیت واستفاده از محبوبیت تیمها واشخاص است پس شما هم حال مارو نگیرید بزارین فکرکنیم ماچقدر خوبیم وفوتبالمون اصلا سیاسی نیست درود به مردم سرزمینم چه قرمز چه آبی که پاکترین وواقعی ترین عاشقهای دنیا هستند😘😘😘😘😍😍😍😍
  • آغاسی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    تا استقلال جون‌گرفت و رسید به صدرجدول حاشیه سازی ها را با اخراج کردن آجرلو شروع کردن و این بهترین راه برای به حاشیه بردن استقلال بود چون ناداوری ها دیگه کار ساز نبود آخه لنگ امسال کلی ریخت وپاش کرده باید قهرمان شه
  • قرمز IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    چون به رنگ قرمز آلرژی داشت میترسیدند مریض بشه عوضش کردند
  • نسرین IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    کیسه کشا راجب پرسپولیس حرف نزنید میگن لال هستین ؟با همون فتح اله فعلا خوش باشید .اسم پرسپولیس بیاری نابودتون میکنیم
    • حسین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      اونوقت شما تو صفحه ای که مطلب در مورد استقلاله چیکار می کنین ؟
  • ناشناس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    سردار خدا پشت و پناهت باشه ، با سکوتت خیلی ها رو شرمنده کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی