نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کارلو آنچلوتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی بعد از بازی گفت که این برد او را یاد موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا انداخت.

کارلو آنچلوتی در اولین ال کلاسیکوی این فصل موفق بود و تیمش یعنی رئال مادرید با نتیجه 3-1 بارسلونا را در سانتیاگو برنابئو شکست داد.  آنچلوتی بعد از بازی گفت که این برد او را یاد موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا انداخت.

مربی ایتالیایی رئال که حالا تیمش را به تنهایی در صدر جدول لالیگا می بیند بعد از بازی گفت: «در نیمه اول ما بهتر، دونده تر و موثر بودیم. آنها تمایل به پرس از بالا دارند و ما اعتماد به نفس داشتیم که از عقب بازی کنیم. از نظر دفاعی ما خوب کار کردیم. تیم متعهد بود، ما هیچ فضایی را ترک نکردیم. نیمه اول کلید بازی بود. موقعیت های زیادی به بارسا در نیمه دوم ندادیم و به گلی که زدند نیز بهترین واکنش را نشان دادیم. از بازی تیم کاملا راضی هستم.»

کارلتو ادامه داد:«میلیتائو مامور مهار لواندوفسکی بود و او به خوبی کنترل شد. تونی کروس و شوامنی هم در کارهای دفاعی فوق العاده بودند. روی نیمکت بازیکنان خوبی داشتم که شایسته حضور در زمین بودند و با ورودشان کمک کردند بازی را تحت اختیار خودمان بگیریم. در دقایق پایانی به بازیکنان پرانرژی نیاز داشتیم. کاماوینگا به فده والورده در میانه زمین کمک کرد و رودریگو هم به خوبی جای وینیسیوس را پر کرد.»

آنچلوتی از مشارکت تماشاگران برنابئو تمجید کرد و گفت که بازگشت‌های مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی باعث ایجاد پیوند بین این تیم و هواداران شد،

آنچلوتی گفت: «آنها همیشه به ما نزدیک بوده اند، اما اتفاقی که سال گذشته افتاد ما را بیشتر به هم نزدیک کرد. این بار بازی ما در شب نبود اما مثل یک شب یا بعداز ظهر لیگ قهرمانانی بود همان جو و فضا. تیم هم نتیجه این همدلی را نشان داد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی