جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه ظاهراً با نامزد جوانش عاشق‌تر و خوشحال‌تر از زمانی که با شکیرا بود به نظر می‌رسد.

رابطه جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا روز به روز قوی‌تر می‌شود. آنها خوشحال هستند، علیرغم اینکه مدت زیادی از باهم بودنشان نگذشته رابطه محکمی برقرار کرده‌اند و از سروصدای زیاد گزارش‌های مختلف درباره جدایی پیکه از شکیرا اجتناب می‌کنند. تا حدی که طبق گفته یوردی مارتین (مشهورترین خبرنگار پاپاراتزی)، پیکه ممکن است تصمیمی بگیرد که باعث ناراحتی خواننده کلمبیایی شود.

برنامه «تلسینکو پروگرم» یک ویژه برنامه انحصاری با اطلاعات یوردی مارتین منتشر کرد. آنها در این برنامه گفتند: «این موضوع چیزی است که شکیرا را آزار خواهد داد زیرا شکیرا و پیکه زیاد در این باره صحبت کرده بودند. این یکی از مواردی بود که آن دو بر سر آن به توافق نرسیدند.» به طور دقیق‌تر، این موضوعی است که پیکه و شکیرا سال‌ها در مورد آن اختلاف نظر داشتند. مجری برنامه «نوریا مارتین» پرسید: «عروسی؟» اما این نبود. موضوع چیز دیگری‌ست. واقعیت این است که جرارد پیکه، باز هم طبق اطلاعات یوردی مارتین، می‌خواهد فرزند دیگری داشته باشد، این بار با کلارا چیا.

در واقع، آرزوی این فوتبالیست برای داشتن فرزند سوم به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، زمانی که در مصاحبه‌ای فاش کرده بود: «همیشه دوست داشتم سه فرزند داشته باشم. اگر سومی هم بیاید، از آن استقبال می‌کنم.» با این حال شکیرا درخواست او را نپذیرفت. شکیرا در سال ۲۰۱۴ گفت: «جرارد می‌خواهد سه فرزند داشته باشد، اما من دو تا می‌خواهم، ما کماکان در حال صحبت در این مورد هستیم.»

مارتین گفت: «فکرش را نمی‌کردیم آنها اینقدر زود به دنبال بچه‌دار شدن باشند.» پیکه به نزدیک‌ترین آدمهای زندگی خود گفته که می‌خواهد فرزند دیگری داشته باشد و ممکن است این اتفاق در سال ۲۰۲۳ بیافتد. «او فوق‌العاده عاشق کلارا است. می‌گوید که با او ثبات بیشتری می‌خواهد و عاشق‌تر و خوشحال‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی