نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شانس ۲ پرسپولیسی بیشتر از ستاره استقلال است/ ساپینتو فرصت جام جهانی را از بازیکنش گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنطور که مشخص است صالح حردانی شانسی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت.

بعد از آمدن کی‌روش به تیم ملی، سرمربی پرتغالی برای اردوی اتریش ۳ مدافع راست به نام‌های رامین رضاییان، صادق محرمی و صالح حردانی را به تیم ملی دعوت کرد که از این بین رضاییان موفق به دریافت ویزا نشد و محرمی و حردانی در اردوی اتریش حضور داشتند.

در دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال اما کی‌روش فقط به محرمی بازی داد و خبری از مدافع راست استقلال که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به حساب می‌آمد، نبود. محرمی هم در این دو دیدار نمایشی عالی داشت و حضورش را در جام جهانی قطعی کرد.

رضاییان که مدت‌ها از تیم ملی دور بود، بعد از دعوت شدن دوباره به تیم ملی انگیزه ای مضاعف پیدا کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان در این فصل بوده است. رامین که فصل گذشته خیلی در پرسپولیس خوب کار نمی‌کرد، در این فصل و با رفتن به سپاهان احیا شده و جزو خوب‌های لیگ تا اینجا بوده است.

برخلاف محرمی و رضاییان، صالح حردانی در هفته‌های اخیر در استقلال به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و ساپینتو ترجیح می‌دهد به جای استفاده از مدافع ملی پوش خود، از یامگا در پست غیر تخصصی استفاده کند.

نیمکت نشینی‌های متوالی حردانی در استقلال تقریبا شانس حضور این بازیکن در جام جهانی را به صفر رسانده و کی‌روش حتی در مینی کمپ اخیر تیم ملی که با حضور بازیکنان داخلی برگزار شد هم این بازیکن را دعوت نکرد تا مشخص شود مدافع جوان استقلال شانسی برای حضور در قطر نخواهد داشت.

سرمربی پرتغالی به نوعی انتخاب‌هایش را برای سمت راست خط دفاعی انجام داده و دو مدافع راست سابق پرسپولیس یعنی رامین رضاییان و صادق محرمی را با خود به قطر خواهد برد.در واقع سرمربی پرتغالی استقلال با بازی ندادن به حردانی، شانس حضور در جام جهانی را از این بازیکن گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عقاب تیز بین IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    اخه کیسه کش و تیم ملی تو تاریخ نبوده بازیکنه به درد بخور تو تیم ملی که کارنامه درخشان داشته باشه .محرمی می ارزه به کل تیم کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی