نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
۱ |
۵
پل پوگبا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه پل پوگبا می‌گوید این بازیکن مشکلات را فراموش و روی هدف خود تمرکز کرده است.

پل پوگبا هافبک تیم ملی فرانسه در ماه‌های اخیر با ماجرای عجیب درگیری با برادرش و رسوایی افشاگری‌هایی که از سوی دو طرف انجام گرفت مواجه شد. به جز این، او در یوونتوس هم آسیب دید تا با خطر از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ نیز مواجه شود.

با این وجود خانم رافائلا پیمنتا مدیر برنامه‌های جدید پل پوگبا که بعد از مرگ مینو رایولا مدیریت برنامه‌های او را به عهده گرفته در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی «توتواسپورت» از پایان کابوس این ستاره فرانسوی خبر داد.

پیمنتا که رابطه نزدیکی با پوگبا دارد و پل او را مادر دوم خود می‌داند وارث امپراتوری مینو رایولای فقید است. این خانم در مورد موکلش اینطور گفت: «پل چند هفته پیش به من گفت رافائلا، بس است دیگر، نمی‌خواهم به چیزی فکر کنم. از الان فقط به زانویم و بازگشت به ترکیب یووه فکر می‌کنم و دلم می‌خواهد دوباره بازی کنم. پل دقیقا همین کار را کرد. ارتباطش را با دنیا قطع کرد و فقط روی همین یک هدف تمرکز کرد.»

بعد از انتشار ویدیوی ماتیاس پوگبا، برادر پل، و تهدید به افشاگری علیه فوتبالیست فرانسوی، که از آن به عنوان باج‌خواهی یاد شد؛ پیمنتا و وکلایش بلافاصله بیانیه‌ای منتشر و این تلاشها را محکوم کردند. پیمنتا به توتواسپورت گفت: «ماجرای باج‌خواهی بی‌سابقه بود و کمتر فوتبالیستی چنین موردی را تجربه کرده است. فوتبالیست‌ها می‌ترسند که باج‌خواهی‌ها را علنا محکوم کنند چون نگران صدمه دیدن تصویرشان هستند. برای همین سکوت می‌کنند و استرس زیادی را تحمل می‌کنند و این باعث می‌شود عملکردشان افت کند و مصدوم شوند. ولی پل وقتی تصمیم گرفت کمک بگیرد خیلی زود شرایط بهتری را تجربه کرد و فهمید که مشکلاتش قابل حل است.»

پوگبا به دنبال رفع مصدومیت و بازگشت به میدان برای تیم ملی فرانسه است و فعلا تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته و سایر موارد جنجالی که برایش تبدیل به کابوس شده بود را از ذهن خود دور کرده و به گفته مدیربرنامه‌هایش آنها را حل کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی