نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش بهترین گل‌ساز پرسپولیس به حضور در جام‌جهانی؛ امیدم را از دست نداده‌ام/ با قدرت برای قهرمانی پیش می‌رویم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس که گلساز سرخ‌ها در دیدار مقابل ملوان بود، عنوان کرد امیدوار است در جام جهانی حضور داشته باشد.

یکی از بهترین‌های این فصل برای پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر مدافع راست این تیم بوده است. دانیال که بعد از چند فصل لینک شدن به پرسپولیس بالاخره در تابستان امسال به تیم محبوبش پیوست، در تمامی بازی‌های این فصل پرسپولیس به صورت فیکس بازی کرد و انصافا هم نمایش‌های بسیار خوبی از خودش نشان داد. اسماعیلی فر با وجود نمایش‌های خوب و ارسال 4 پاس گل برای همبازیانش در این فصل، جایی در لیست تیم ملی ندارد و کیروش بازیکنانی مثل رامین رضاییان و صادق محرمی‌را به او ترجیح می‌دهد. حتی در مینی کمپ‌هایی که بعد از بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌شود، خبری از دانیال نیست و این بازیکن با کیفیت فعلا پشت خط تیم ملی مانده است. با وجود اینکه اسماعیلی فر به تیم ملی توسط کیروش دعوت نمی‌شود، ولی خودش امیدوار است و می‌گوید هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. با دانیال که تک گل پیروزی بخش پرسپولیس را مقابل ملوان ساخت، گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل ملوان چطور بود؟

انصافا بازی بسیار سختی بود و ملوان عالی کار کرد. ملوان تیم فوق العاده‌ای است و به نظرم اصلا جایگاه این تیم انتهای جدول نیست. در مجموع بازی درگیرانه و سختی بود ولی ما توانستیم از موقعیت‌های خودمان به نحو احسن استفاده کنیم و 3 امتیاز مهمی را کسب کنیم. خداراشکر که بازی مهم و دشواری را بردیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

اواخر بازی هم جنجال‌های زیادی به وجود آمد و بازی به حاشیه کشیده شد. به نظرت دلیل این اتفاقات چه بود؟

حاشیه و جنجال که از طرف ما نبود و ما کار خودمان را می‌کردیم. نمی‌دانم چرا ناگهان جو بهم ریخت ولی هرچه که بود تمام شد و مهمترین موضوع گرفتن 3 امتیاز بود که با تلاش بچه‌ها و کادر فنی گرفتیم.

ملوانی‌ها به شدت نسبت به عملکرد داور بازی انتقاد داشتند و معتقد بودند صفایی یک پنالتی را به نفع آن‌ها نگرفت. نظر تو در مورد داوری چیست؟

به نظرم علی صفایی بسیار خوب سوت زد و مشکل خاصی نداشت. آن صحنه هم فکر نمی‌کنم پنالتی بود. در مجموع تیم داوری عالی کار کرد و من به آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

در مورد پاس گلت به لوکادیا هم صحبت کن.

کار خاصی نکردم و من فقط وظیفه خودم را انجام دادم. موقعیت و جاگیری لوکادیا عالی بود و من هم به خوبی او را دیدم و به او پاس دادم. خداراشکر تیم به گل رسید و 3 امتیاز را گرفتیم. اینکه چه کسی گل بزند و چه کسی پاس گل بدهد خیلی اهمییت ندارد. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است و به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنیم.

واکنش بهترین گل‌ساز پرسپولیس به حضور در جام‌جهانی؛ امیدم را از دست نداده‌ام/ با قدرت برای قهرمانی پیش می‌رویم

آینده پرسپولیس را در ادامه فصل چطور می‌بینی؟

خب هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و از الان نمی‌شود صحبت خاصی کرد. هدف ما قهرمانی است و بازی به بازی برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. یک بازی تا تعطیلات مانده و باید همه تمرکزمان را روی بازی مقابل مس کرمان بگذاریم و در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم. در لیگ اصلا بازی ساده وجود ندارد و همه تیم‌ها خوب هستند، به همین دلیل باید هرچه داریم بگذاریم تا بهترین نتیجه را قبل از جام جهانی بگیریم.

تو عملکرد خوبی در این فصل داشتی ولی به تیم ملی دعوت نشدی. برای حضور در جام جهانی هنوز امیدوار هستی؟

بله من هم مثل همه بازیکنان امیدوارم که به تیم ملی دعوت شوم. هرچه خدا بخواهد همان می‌شود و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی برسم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع تیم ملی کشورمان باشد و تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و باعث خوشحالی مردم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    امید چیز خوبیه ولی اگه1درصدهم بری جام جهانی قطعا ذخیره رامینی آقای پولکی
  • Shah'hin IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    چهار پاس گل؟؟ خیلی هنره! جالبه وقتی مشخص بشه که پاسور به معنای واقعی کسیه که توپ رو تو بهترین موقعیت به زننده گل برسونه؛ دهانه دروازه یا پشت دفاع یا یه سانتر دقیق! درواقع پاسورای ما بیشتر آخرین ضربه زننده به توپ قبل از زننده گل هستن! لوکادیا توپ پاس داده شده رو از بین سه بازیکن میگیره و فقط با مهارت و کمی هم خوش شانسی به سمت دروازه شلیک میکنه! اونوقت تقلا و تلاش برای از دست ندادن توپ ، لقب پاس گل میگیره!!
  • امیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    رامین تا اینجا 3 گل‌زده دوتا پاس گل داده جالب اینجاست که اجازه نفوذ نداره و کاملا دفاعی بازی میکنه و در دفاع با هیچکسی قابل مقایسه نیست کامل و بی نقص
  • اسکندر IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    انصافا" اگه از حق نگذریم صادق محرمی کشف اسکوچیچ بودش و در بقیه موارد اسکوچیچ از هوش و ذکاوت کارلوس کیروش واسه چینش نفرات تیم ملی استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی