واکنش ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به صحنه جنجالی/ داور را تحسین می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس با قاطعیت می‌گوید هیچ خطای پنالتی مرتکب نشده است

پرسپولیس در یک بازی سخت و دشوار موفق شد با تک گل زیبای یورگن لوکادیا مقابل ملوان به برتری برسد و در این بازی بیرون از خانه به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کند. بعد از گل دقیقه ۷۸ لوکادیا، بازیکنان ملوان فشار زیادی روی خط دفاعی پرسپولیس وارد کردند که به گل تساوی برسند ولی موفق نبودند.

در یکی از حملات ملوان مهدی مومنی مهاجم این تیم در حالتی تک‌به‌تک با بیرانوند قرار گرفت ولی داور مسابقه برخورد مهاجم ملوان و بیرانوند را پنالتی تشخیص نداد و همین موضوع سرآغاز جنجال‌های دقایق پایانی این دیدار بود.

تقریبا همه کارشناسان داوری تصمیم داور را برای ادامه بازی در آن صحنه مشکوک درست دانستند، با این حال با خود علیرضا تماس گرفتیم تا نظرش را در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی بپرسیم. بیرانوند در گفتوگو با خبرورزشی گفت: من اصلا هیچ برخوردی با مهاجم حریف نداشتم و با قاطعیت می‌گویم پنالتی نبود. شجاعت داور را تحسین می‌کنم و در آن صحنه تشخیصش عالی بود. قبل از اینکه بازیکن ملوان به من برسد دایو زد و قصدش گرفتن پنالتی بود.

من حتی وقتی دیدم دو بازیکن تیممان کنارم هستند، دستم را کشیدم تا به بازیکن ملوان برخوردی نداشته باشم. باز هم می‌گویم اصلا خطایی انجام ندادم و مهاجم حریف شبیه سازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی