باشگاه استقلال بابت شکست در یک پروژه اعتراف کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از برکناری مصطفی آجورلو، باشگاه استقلال به شکست در پروژه حق تبلیغات محیطی اعتراف کرد.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل گذشته لیگ و همزمان با حضور مصطفی آجورلو تلاش کرد حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود را از سازمان لیگ بگیرد. اتفاقی که بعد از مدتی رخ داد و این باشگاه پس از کش‌وقوس‌ها و دعواهای فراوان با سازمان لیگ توانست حق تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد.

استقلالی‌ها در همان زمان عنوان کردند که در هر بازی ۱۰ میلیارد تومان از سازمان لیگ دریافت می‌کنند که از این مبلغ، ۳ میلیارد به سازمان لیگ می‌رسد. با این حال مسئولان سازمان لیگ در مصاحبه‌هایی که اخیراً داشته‌اند اعلام کرده‌اند که استقلال تنها بابت یک بازی فصل گذشته چنین پولی پرداخت کرده و برای امسال نیز پولی نداده است. دعوای استقلال و سازمان هیچ‌گاه پایانی نداشت و حتی بر سر محل برگزاری نشست‌های خبری نیز دچار چالش شدند.

امروز حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پروژه حق تبلیغات محیطی با شکست مواجه شده است، گفت: «اگر سازمان لیگ با ما همراهی می‌کرد و این پروژه شکست نمی‌خورد. سازمان لیگ قیمت‌ها را پایین آورده و از سوی دیگر مشکلاتی برای پخش مسابقات وجود داشت و باعث شد چنین اتفاقی رخ دهد.»

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال همچنان سردمدار باشگاه‌های لیگ برتری برای مدیریت تبلیغات محیطی خواهد بود یا خیر، گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم.

او همچنین گفت که استقلال باید بابت فصل جاری ۶۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ می‌داد که با ورود وزیر ورزش این مبلغ به یک سوم کاهش پیدا کرد و به ۲۰ میلیارد تومان تقلیل یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    همیشه برای این تیم لوس پای وزیر در میان است فصل گذشته با همین امتیاز معیشتی پنالتی گیت تونستن با سمبه یه جامی به کف بیارن
  • عیسی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    وزیر ازسهم بقیه 40میلیاردبه کیسع کیسه واریزبکنه
    • مکتب عبده IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      هرچیزی هم که تا حالا به پرسپولیس دادن از صدقه سر استقلال بوده لنگی سازمان لیگ به چه حقی بدهی لنگ به بازیکن خارجی رو پرداخت میکنه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی