افشاگری مدیر باشگاه استقلال خبرساز شد؛ با قلعه نویی چه کار دارید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ماه‌های گذشته عنوان شد مدیران باشگاه استقلال به منظور استخدام یک سرمربی جدید برای سپردن هدایت تیم بزرگسالان این مجموعه با یکی از مربیان صاحب نام لیگ برتری کشورمان مذاکره کرده اند.

پیرو انتشار مصاحبه اخیر حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال این شایعه که استقلالی‌ها در ماه‌های اخیر چندبار با امیر قلعه نویی برای سپردن هدایت استقلال به او مذاکره کرده‌اند به واقعیت تبدیل شد.

این مدیر باشگاه استقلال با اشاره به روزهای پایانی خرداد ماه امسال که فرهاد مجیدی از کادر فنی استقلال جدا شد اعلام کرد: «در جلسه هیئت مدیره برای انتخاب مربی قرار شد مربی ایرانی بیاوریم. این موضوع صورتجلسه هم شد و در آن زمان مدیرعامل وقت (آجورلو) پیگیر قضیه بود و از بین چند گزینه داخلی با امیر قلعه نویی هم دو بار صحبت کردیم».

از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می‌رسد این صحبت‌ها به ابتدای تابستان سال جاری محدود نشده و در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر جاری (که استقلال با ساپینتو نتایج مطلوبی نمی‌گرفت و بازیهای این تیم به شدت مورد انتقاد کارشناسان بود) نیز صحبت‌هایی به شکل غیرمستقیم با امیر قلعه نویی انجام شده بود تا این مربی صاحب عنوان به جای ساپینتو به استقلال بیاید. گرچه با درخشش استقلال و اوجگیری نتایجش، ماجرا در نطفه خفه شد.

ناگفته نماند؛ این افشاگری از نگاه مسئولان باشگاه سیرجانی دور نمانده و بار دیگر باعث دلخوری آنها از مدیران باشگاه استقلال شد.

لازم به یادآوری است که فصل گذشته این دو باشگاه تهرانی و سیرجانی بر سر موضوع بازیکن گابنی گل گهر، ماه‌ها در حال شکایت از یکدیگر بودند تا در نهایت آن پرونده با حکم کمیته استیناف به سود استقلال بسته شد، اما ظاهراً ماجراهای مربوط به رویارویی اخیر این دو تیم و صحبت‌های مطرح شده از سوی ساپینتو، پایان اتفاقات مربوط بین این دو باشگاه نبوده است. چرا که با توجه به اظهارات اخیر حجت کریمی، مدیران باشگاه گل گهر باز هم از مسئولان استقلالی دلخور شده اند که چرا در شرایطی که قلعه‌نویی با آنها قرارداد داشته با مربی تیم شان مذاکره کرده اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    این مافیای آبی هر کاری ازش برمیاد🙄🙄🚴🏻‍♀️
  • آرمان IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    همون کمیته استیناف حق گل گوهر رو خورد وبا امتیاز معیشتی باعث قهرمانی پوشالی آبی ها شد چون عادت بد کردند امسال ببینید داور بیچاره یک خطا که باید بگیره برا تیم حریف می گیره کل استقلالی‌ها می ریزند تو زمین از مربی تا تدارکاتچی داور می‌ماند چکار کند وتمرکزش بهم می ریزد تو بازی با آلومینیوم هم خیلی تلاش کردند اما این دفعه داور گول آنها را نخورد حتی بازیکن نفوذیشون شریفات کاری کرد اخراج بشه واستقلال بتونه به تیم ده نفره فشار بیاره نشد همیشه که در روی یک پاشنه نمی چرخه الان هم میخوان تمر کز تیم گل کوهر که به قهرمانی نزدیک شده بخورند ولی نمی تونند من یک طرفدار گل گوهر هستم از قلعه نوعی میخوام وجدانش و زیر پا نزاره تا آخر قرار دادش با جدیت برا مردم سیرجان سنگ تمام بزاره ومثل اون یحیی گل محمدی که تیم پدیده را ول کرد اومد پرسپولیس عمل نکند تیم های پایتخت همیشه لابیگری دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی