نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شرایط عجیب رقیب بزرگ ایران برای حضور در قطر/ آیا هتل تا شروع تورنمنت آماده می‌شود؟/ تصاویر باورنکردنی از اقامتگاه یکی از مدعیان قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آماده‌سازی تیم ملی انگلیس برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با بحران روبه‌رو شده و هتل تیم هنوز آماده نشده است!

نشریه «سان» شاهد بود که کارگران مهاجر چطور در گرمای ۳۵ درجه سانتیگراد کار و تلاش می‌کنند تا استخری برای ستاره‌های سه‌شیرها بسازند. استخر و رختکن هنوز در مرحله بلوک‌چینی است. بیرون از ورودی هتل، شترها نظاره‌گر جوشکارها و کارگرانی بودند که یک محل غبارآلود را به پارکینگ تبدیل می‌کردند.

اما کارفرمایان در هتل سوق‌الوکره، که اتحادیه فوتبال تمام ۱۰۱ اتاقش را رزرو کرده، معتقدند که کار قبل از ورود تیم گرت ساوت‌گیت در ماه آینده تکمیل می‌شود. و روسای هتل‌ با نمایش سوئیت‌های مجلل کنار دریا، وعده داده‌اند که در بین بازی‌ها آرامش را برای همه به ارمغان خواهند آورد.

مدیر کل «عماد نبالسی» گفت: «ساختمان نیمه‌کاره است اما من تضمین می‌کنم که قبل از ورود تیم به اینجا همه‌چیز به پایان خواهد رسید. آنها بسیار خوشحال خواهند شد. این هتل از یک دهکده ماهیگیری سنتی الگوبرداری شده و آبنمای زینتی داشت اما استخر نداشت. اما این فواره تبدیل به یک استخر زیبا برای لذت بردن بازیکنان خواهد شد. کار جلوتر از برنامه است و به موقع آماده می‌شود. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که بازیکنان هیچ کارگر یا مصالح ساختمانی را این دور و اطراف نخواهند دید.»

شرایط عجیب و غریب رقیب بزرگ ایران برای حضور در قطر/ آیا هتل تا شروع تورنمنت آماده می‌شود؟/ تصاویری عجیب از هتل یکی از مدعیان قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲

مدیران تیم انگلیس این مکان آرام و کم ارتفاع را برای از بین بردن استرس ستارگان بین بازی‌ها انتخاب کردند، که ۳۰ دقیقه رانندگی با آسمان‌خراش‌های پر زرق و برق دوحه پایتخت قطر فاصله دارد. اما نگرانی‌های زیادی در مورد نبود استخر در این مکان وجود داشت. فیفا درخواست فوری ساخت استخر را صادر کرد. اما باید برنامه‌ریزی می‌شد تا اطمینان حاصل شود که نقشه استخر مطابق با بقیه جاهای این مکان‌ سنتی است. قبل از شروع کار در ۲۵ سپتامبر، موافقت مقامات این کشور کوچک مسلمان گرفته شد.

آقای نبالسی گفت: «به کارگران یک ماه فرصت داده شد تا پروژه را تکمیل کنند، اما ما یک تمدید پنج روزه اضافه کردیم که مطمئن شویم کار تا اول نوامبر آماده خواهد شد. استخر کاملاً آزمایش شده و با استاندارد بسیار بالایی تکمیل خواهد شد.»

آلاچیق‌هایی که زمانی فواره قدیمی هتل را تزئین می‌کردند در حال تمیز شدن و بازسازی هستند تا بخشی از محوطه جدید استخر شوند. نوار استخر نیز مطابق با رنگ شنی سایر قسمت‌های مجموعه ساخته می‌شود.

انتخاب هتل انگلستان به شدت با تیم‌های رقیبش از جمله حریفانش در گروه B یعنی ایالات متحده آمریکا که دسترسی انحصاری به هتل مرتفع مارسا مالاز کمپینسکی در دوحه را گرفتند، در تضاد است.

اتاق‌های هتل سوق‌الوکره فقط حدود ۱۱۰ پوند است، در یک مکان ساده در کنار یک بازار سنتی و ساحل عمومی با چشم‌انداز خلیج فارس. اما آمریکایی‌ها مجلل‌ترین مکان را در جزیره دست‌ساز «مروارید» انتخاب کردند، جایی که سوئیت‌های خیره‌کننده با اسپا و پیشخدمت می‌توانند شبی ۱۵۰۰۰ پوند هزینه داشته باشند. اولین حریفان انگلیس، ایران، در هتل شیک هیلتون الریان در مجاورت یکی از بزرگترین مراکز خرید مرکز دوحه اقامت خواهند داشت.

و رقیب دیگرشان ولز در هتل دلتا سیتی سنتر در منطقه شلوغ وست‌بِی که دارای رستوران‌های پنج ستاره، اسپا، مرکز تناسب اندام و استخر است، ساکن خواهند شد.

شرایط عجیب و غریب رقیب بزرگ ایران برای حضور در قطر/ آیا هتل تا شروع تورنمنت آماده می‌شود؟/ تصاویری عجیب از هتل یکی از مدعیان قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲

هتل انگلیس راحتی‌های خانگی خواهد داشت. بازیکنان در اتاق‌های مجلل کم ارتفاع با تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای با حیاط‌های سنگ‌فرش شده زندگی خواهند کرد. عکس‌های خانوادگی قاب‌دار در اتاق‌های جداگانه قرار داده می‌شوند و تخت‌ها با حوله‌ها به شکلی هنری تزئین می‌شوند. مکان‌های همگانی با تصاویر الهام‌بخش از بزرگترین پیروزی‌های ورزشی انگلستان، از جمله قهرمانی در سال ۱۹۶۶، مزین خواهد شد.

این هتل همچنین دارای یک منطقه چادری سنتی قطری است، مناسب برای اینکه بازیکنان در اطراف ساوت‌گیت جمع شوند و در مورد تاکتیک‌ها صحبت کنند.

ذهب خان، مدیر سوق‌الوکره، به سان گفت: «هتل‌های مرکز شهر با علاقه یا توجه ما به جزئیات مطابقت ندارند. هدف ما ایجاد خانه‌ای است که بازیکنان با صدای آواز پرندگان از خواب بیدار شوند و بین بازی‌ها کاملاً استراحت کنند. تمام امکانات رفاهی ارائه خواهد شد و ما مشتاقانه منتظر استقبال از تیم هستیم و امیدوارم تا فینال با ما باشند.»

هتل ۶۰ کارمند اضافی را برای استقبال از تیم استخدام کرده است. یک منبع انگلیسی گفت: «در انتخاب هتل دقت زیادی صورت گرفته، و به نظر می‌رسد برای تیم مناسب باشد. تمرکز بر روی آرامش و شادی هر چه بیشتر بازیکنان و کادرفنی بین بازی‌هاست. این کار در روسیه ۲۰۱۸ سود زیادی را به همراه داشت و ما را به رقیب واقعی تبدیل کرد. امیدوارم در قطر نیز همین‌گونه پیش برود.»

شرایط عجیب و غریب رقیب بزرگ ایران برای حضور در قطر/ آیا هتل تا شروع تورنمنت آماده می‌شود؟/ تصاویری عجیب از هتل یکی از مدعیان قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    نسیم با من ازدواج میکنی؟
    • نسیم IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      آره چرا که نه
  • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    جان 😐
    • مصطفی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      نسیم منو به عروسیتون دعوت میکنی 👏👏👏👏👏بیام دست بزنم قول میدم محکم دست بزنم همه بشنوند اگه هم باآرامش دوست دارین آروم دست بزنم رمانتیک باشه منو دعوت کن
  • حسین شرافت IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    راست میگه چرا که نه اتاق ها شبی هر چقدر میخواد باشه مگه از خودشون و یا بیت المالشون میخوان خرج کنند نه عزیز اینقدر از همین کشورای اطراف غارت کردند که این پولا گردی از گرده گردهای چند گرده هم نمیشه ثروتی که اینا با غارت همین کشورای منطقه جمع کردند در مقابل این پولا اصلا نوک سوزنی ب حساب نمیاد اینا ب کنار بیچاره مردم و کم سن و سالا اصلا این چیزا را نمیدونند که بخواد ب ذهنشون بیاد ووووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی