آل‌کثیر: برای بازی با پیراهن خوشرنگ سرخ ثانیه شماری می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنابرگفته یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی، عیسی آل کثیر قرار است بعد از جام جهانی قطر و آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر به لیست پرسپولیس اضافه شود.

پیش از این گفته می‌شد عیسی آل‌کثیر قرار است از نیم فصل دوم به لیست بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهد شد اما این اتفاق قرار است سه هفته زودتر بیفتد. این مهاجم بدشانس اما مؤثر برای پرسپولیس قرار است به عنوان بازیکن آزاد به این تیم اضافه شود و این تیم هم دو جای خالی برای عقد قرارداد با بازیکنان آزاد و جدید دارد.

خرید شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا از سوی پرسپولیس و همچنین حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل باعث شده تا ترافیک در خط حمله این تیم افزایش یابد و برخی معتقد بودند این موضوع می‌تواند بازگشت عیسی آل‌کثیر پس از مصدومیت باعث شد تا احتمالا این بازیکن شانس کمی برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان داشته باشد، اما عملکرد ضعیف مهدی عبدی و حامد پاکدل و همچنین مصدومیت‌های دیاباته باعث شد تا یحیی شانس مجددی به آل‌کثیر بدهد. 

آل‌کثیر که حالا بعد از گذشت چند ماه به تمرینات پرسپولیس بازگشته و امیدوار است با جلب رضایت کادرفنی و تمدید قراردادش دوباره بازی در پرسپولیس را تجربه کند. سال گذشته این مهاجم خوزستانی در بازی برابر تیم پدیده به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد و زمین مسابقه را ترک کرد. عیسی آل‌کثیر در پایان بازی لنگ لنگان با کمک هم تیمی‌های خود ورزشگاه را ترک کرد. طبق اعلام پزشک پرسپولیس، آل‌کثیر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود و جواب ام آر آی او هم نشان داد رباط صلیبی او پاره شده است. در حالی که تصور می‌شد او جراحی کند اما به شهر خودش دزفول برگشت و تمرین کرد! در کمال تعجب عیسی آل‌کثیر به تهران بازگشت و مدعی شد مصدومیتش جدی نیست و به زودی می‌تواند بازی کند! جواب ام آرآی دوم او هم ثابت کرد رباط صلیبی اش پاره شده اما این بازیکن حاضر به جراحی نشد و در نهایت با تأخیر این کار را انجام داد.

چه بسا اگر آل‌کثیر به موقع جراحی می‌کرد، از ابتدای فصل جاری می‌توانست در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. با این وجود و به رغم دلخوری یحیی گل محمدی از بابت این لجبازی، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است بعد از تعطیلات لیگ مهاجم مورد علاقه اش را به تیم اضافه کند.

عیسی آل‌کثیر مهاجم بدشانس اما تأثیرگذار یکی دو سال اخیر پرسپولیس اما در این رابطه خیلی کوتاه می‌گوید: «همیشه مدیون و ممنون دار آقا یحیی هستم و امیدوارم روزی محبت‌های ایشان را جبران کنم. برای بازی با پیراهن قرمز و خوشرنگ پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساوالان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    دیاباته لوکادیا عبدی عالیشاه بهتر از تو هستند بهتره بجای ثانیه شماری سال شماری کنی
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    نمیفهمم ،اصن لوکادیا به کنار ،وقتی عالی شاه و شیخ به عنوان دوتا گزینه خوب و دوتا هم گزینه در صورت اجبار داریم چرا باید مهاجمی که یساله پاش ب توپ نخورده ب تیم اضافه بشه ، حداقل مثل تیمای بزرگ باش قرارداد بیندن اگه میخان مثلا معرفتشونو نشون بدن قرضی بدنش ی تیم دیگ اگه دیدن هنوز میتونه تو زمین راه بره برگردونن .واقعا یه چیزایی میبینیم انگار طویلس هرکی خواست بیاد میزارم رو نیمکت فوقش.اخرش باز میشه مثل فصل پیش که تیم میشه پر از بازیکن مازاد و مدعی مثل امثال اسدی
  • گایمی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    برای پول پرسپولیس بیشتر لحظه شماری میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی