نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی ایران، این روزها با آرامشی وصف ناپذیر و در عین حال تحمل فشارهای همه جانبه، سعی در کنترل این فضا دارد.

آرتین زهرابی؛ در فضای ملتهب ایجاد شده و خارج شدن فوتبال از بطن فعالیت‌های روزمره، حفظ انسجام و نظم تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های جام جهانی، شاید یکی از کارهای دشواری است که این روزها به ندرت بازتاب خبری پیدا می‌کند.

بی حوصلگی‌های موجود و خروج فوتبال از مدار اصلی، بی تماشاگر شدن بازی‌های لیگ و مهمتر از همه، فروکش کردن نیروی انگیزش بازیکنان، می‌تواند عاملی مخرب در اتمسفر تیم ملی هم باشد.

در این وانفسا، اما وظیفه سرمربی تیم ملی که به زودی با تیمش راهی قطر خواهد شد چیست؛ همان چهره مشهوری که همیشه متهم به بلوا و آشوب و بدتر از همه، در معرض این اتهام سنگین بود که فضای تیم ملی با مصاحبه‌ها و عملکردش متشنج تر از همیشه خواهد شد؟!

در روزهای فراموشی فوتبال و تیم ملی ایران؛ یک نفر پای کار ایستاده است/ لحظه های سخت و طاقت فرسا برای کارلوس کی‌روش

کارلوس کی روش اما این روزها با آرامشی وصف ناپذیر و در عین حال تحمل فشارهای همه جانبه، سعی در کنترل این فضا دارد. او با شیوه و رویه ای کاملا متفاوت به دور از هر گونه حاشیه و کنایه، کارش را در تیم ملی انجام می‌دهد؛ چون می‌داند شاید امروز خیلی‌ها از تیم ملی غافل شده اند و برای حضور موفقیت آمیز تیم ملی در قطر، تره هم خرد نمی‌کنند (!) اما با رقم خوردن هر نتیجه بدی در جام جهانی ۲۰۲۲، او باید پاسخگوی همان‌هایی باشد که پیش از سفر تیم ملی ایران به قطر، به طور کلی فوتبال را فراموش کرده بودند.

کی روش این بار، نه از سختی‌های کار گلایه دارد، نه وارد بحث‌های بی سرانجام با افراد غیرمنطقی می‌شود؛ بلکه می‌کوشد آن نظم و دیسیپلین همیشگی را در کارش رعایت کند و این اتفاق، به شهادت تمام بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوتش شده اند و به «مرکز پک» رفته اند در تیم ملی ایران رخ داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آریا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    فوتبال وسیله ای برای اتحاد و همدلی مردم است. بعضی از عوام فریبان که از ترس از دست دادن قدرت ادعای تجزیه و متلاشی شدن ایران را مطرح می کنند بدانند که این ترفندها کهنه و قدیمی شده ،مردم ایران این روزها یکدل و یکصدا با یکدیگر متحد هستند و فقط به سربلندی ایران فکر میکند و به دنبال تغییر و تحولات بنیادی و اساسی برای ساختن ایرانی قوی و قدرتمند در آینده هستند،کارلوس کی روش هم دغدغه ای جز سربلندی تیم ملی و ایران ندارد و هدف او ایجاد حس شادی ،غرور و احترام برای ایرانیان است.
    • خام نباشیم IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      عزیزدل نمیدانم چقدر تجربه دارین فقط یک نکته رو خدمتتون بگم بعد از انقلاب ۵۷ مردم تا سرشون رو برگرداندند درگیریهای داخلی و ترورها شروع شد و بعد آغاز جنگ ایران و عراق !!!!! استعمارو استکبار و امپریالیسم هیچوقت منتظر حرف و خواسته و منطق من و شما نیست او کار خودش را انجام میدهد بهترین زمانش هم در بحبوحه هرج و مرج است به نظر شما احترام میگذارم اما تاریخ این کشور چیز دیگری میگوید درسته که رویا فروشی خریداران زیاد و خوبی داره وحرف از تحولات بنیادی و ......به دل مینشیند اما حقیقت چیز دیگریست
  • مهدی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    یک عده دنبال حذف تیم ملی از جام جهانی هستند و دلایلی هم برای خودشان دارند تا از این طریق به اهداف خود برسند،ولی نظر من اینه که با حضور تیم ملی در جام جهانی بهتر و بیشتر میتوان به این اهداف رسید از جمله تماشاگران ایرانی که برای بازی های تیم ملی مقابل انگلیس ولز آمریکا به استادیوم میروند میتوانند صدای تمام مردم ایران باشند آن هم بازی هایی که کل دنیا نظاره گر آن خواهد بود و در داخل ایران نیز بعد از سوت پایان بازی ها حضور در خیابان ها و ...بنابراین باید از این موقعیت طلایی استفاده کرد.
  • رامین IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    کی رش وتیم ملی ثابت کرده اند که مرد روزهای سختند. به امیدسربلندی ایران درجام جهانی
  • پدرام CA ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    برای همین به خاطر تولد باباش دو هفته ول کرد رفت؟
    • عادل IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      بابا چه كينه شتري داري شما !! چيزي از منطق هم شنيدي تا حالا ؟؟؟
  • MAMALI IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    حرفه ای م کاربلد مثل کیروش ، حالا که کمتر از یک ماه به بازیه اول تیم کشورمون باقی مانده میتونم این رو با اطمینان بگم که تیم توی مدار خوبی قرار گرفته و امید زیادی به رقم خوردن اتفاقی که هم منتظرش هستیم ( صعود از دور گروهی ) دارم و این ها رو مدیون نظم و مدیریت کیروش هستیم . از طرف یک پرسپولیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی