نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
۰ |
۵
هافبک پرافتخار قرمزها مربی شد/ بازگشت به خانه اول!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایکل کریک به باشگاهی بازگشت که در آن به عنوان یک فوتبالیست کار خود را شروع کرد.

مایکل کریک به باشگاهی بازگشت که در آن به عنوان یک فوتبالیست کار خود را شروع کرد. حالا او قرار است به عنوان سرمربی میدلزبرو، دوران مربیگری خود را آغاز کند.

هافبک سابق منچستریونایتد و انگلیس که متولد تاینساید است، در سن ۹ سالگی در بورو مشغول به بازی شد، اگرچه نام خود را در وستهم و تاتنهام قبل از حضور ۱۲ ساله پر از جام در اولدترافورد بر سر زبان‌ها انداخت.

کریک پیش از این هدایت منچستریونایتد را برای مدت کوتاهی برعهده داشت. بعد از اخراج اوله‌گنار سولشائر در اوایل فصل گذشته، مایکل کریک دو برد و یک تساوی از سه بازی در یونایتد به دست آورد و در ادامه جای خود را به رالف رانگنیک داد. اما حالا او در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی دائم، هدایت میدلزبورو را بر عهده می‌گیرد. کریک یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال انگلیس بوده و با لباس منچستریونایتد پنج لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان و یک لیگ اروپا، یک جام حذفی و یک جام اتحادیه را فتح کرده است.

مایکل کریک در این رابطه گفت: «واقعاً هیجان زده هستم که بخشی از باشگاهی با چنین تاریخ و سنت بزرگی هستم و برای میدلزبورو کار می‌کنم. میدلزبورو اولین باشگاه حرفه‌ای بود و من به عنوان یک پسر ۹ ساله در این باشگاه بازی کردم، بنابراین بازگشت به اینجا به عنوان سرمربی احساس خاصی و ویژه‌ای به من می‌دهد. من خودم در این منطقه بزرگ شده‌ام، پس کاملا از اهمیت فوتبال برای مردم آگاه هستم. حضور در این سمت برای من افتخار بزرگی است و من تمام شور و اشتیاق شما برای بازیهای بورو را احساس می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی