نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
هواداران عاشق پرسپولیس هجومی هستند/ سرخپوشان باید با اقتدار بازی کنند و پیروز شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق سرخپوشان گفت : سبک و شیوه بازی پرسپولیس را هواداران رضایت ندارند و هواداران عاشق تیم هجومی هستند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره برد پرسپولیس برابر ملوان هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: باید قبول کنیم که پرسپولیس بازی خوبی را انجام نداد ولی مهم ۳ امتیازی بود که سرخپوشان به دست آوردند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند. دوست ندارم تیمی که هوادارش هستم قادر نباشد چندین موقعیت گل درست کند. ما پنج بازی انجام دادیم و در آن پنج بازی فقط پنج موقعیت گل خلق کردیم و با نتایجی بسیار نزدیک از سد حریفان گذشتیم.

وی افزود: این که پرسپولیس پیروز شد بسیار عالی است اما سبک و شیوه بازی کردن سرخپوشان اصلاً به دل هواداران نمی‌چسبد پرسپولیس تیم بزرگی است که همیشه با بازی‌های زیبا پیروز می‌شد و قهرمانی را به دست می‌آورد.

عربشاهی در ادامه خاطرنشان کرد: فصل گذشته قبول دارم پرسپولیس از نظر بازیکن مشکل داشت، اما این فصل تیم مشکل بازیکن ندارد و در هر پست بازیکنان با تجربه‌ای هم دارد، به همین دلیل اعتقاد دارم پرسپولیس باید با اقتدار بازی کند و امتیاز کسب کند. در بازی با ملوان پرسپولیس فقط یک موقعیت گل داشت و به گل رسید.

هافبک پیشین سرخپوشان در پایان به بازی با مس کرمان در هفته یازدهم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس این هفته در یک بازی خانگی این فرصت را دارد تا بازی زیبای را به نمایش بگذارد تا هواداران لذت ببرند هواداران عاشق پرسپولیس هجومی هستند زیبا بازی کند، و قهرمان شود. امیدوارم روز پنجشنبه پرسپولیس با ارائه یک بازی تماشاگر پسند با تعداد گل بالا حریف کرمانی را شکست دهد و ترس را به دل حریفان بندازد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • javid US ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    souale man in hast ke aghar on 4 mogeiate tak be take Malavanyha gooel mishoed, onvaghat che mishoed., perspolis ba inhame bazykone khoub bad bazy mikonad, bad arange mishavad hamechizash bad hast, va moghaserash ham faghat sar moraby in team hast, aghar nemitavand az moraby Sepahan yad begirad ba on bazyhaye ziba kheily rahat estefae dad varaft, lotfan shoma ham baed in bazy in kar ra anjam bede begozar yeky behtar biayd
    • عماد US ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      جاوید جان حرفت حق است، اصلأ هم به دل نگیر این منفی‌ها رو! یه سری تا پرچم آمریکا رو میبینن بدون اینکه کامنت و بخونن سریع منفی میدن. نمیدونن که صرف به اینکه کسی آمریکا زندگی کنه دلیل بر خوشبخت بودن یا پولدار بودنش نیست. نمیدونن که خیلی‌ها از روی اجبار در غربت زندگی میکنند و هفت روز هفته رو کار میکنند تا اموراتشون بگذره، کارهایی مثل اوبر یا لیفت ( همون اسنپ ایران ) و تنها دلخوشیشون هم همین فوتباله. نمیدونن که آقازاده‌ها و اونهایی که وضعشون خوبه اصلأ اینجور جاها پیداشون نمیشه.
  • .. IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    عرب ضیاشاهی کیه
  • تیم ملی ایران IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    آخر فصل نتیجه گیری و صدرنشینی مهمتره وگرنه استقلال تو چندتا بازیای اخیر تا دلتون بخاد هجومی بازی میکنه و تیما جلوش اتوبوس میچینن ولی مهاجماش خوابن و قدر نمیدونن(بجز محبی اونم کمی) و با وجود هجومی بودن چون نبرده میگن ساپینتو بدرد نمیخوره پرسپولیسم که نتیجه گرفته و صدرنشینه میگن هجومی نیست و یحیی بدرد نمیخوره.یاد تیم. ملی افتادم.مخصوصا بازی با آرژانتین(یا پرتغال،اسپانیا،مراکش) همه بدون استثنااااا میگفتن ۶،۵ تا میخوریم آرژانتینه!!!مسیه! ولی همون آرژانتین با مسی و داور و کلکسیون ستاره تو آخرین ثانیه بازی تونست از مساوی یا حتی باخت در بره اگه پنالتیه ایرانو میدادن یا اون هد دژاگه گل میشد که دیگه چی میشد...ولی خودتون میبینید که مخالفای مربیش چیا پشتش میگفتن شب و روز و همچنان میگن یا بعضیاتونم (میگید).خیلیا خودشونم نمیدونن چی میخان و چی میگن فقط توقع دارن و طلبکارن میخان ی غری بزنن و ایراد بگیرن.خب خودتون بیاید مربی بشید هم هجومی بازی کنید هم عالی هم قهرمان بشید.۴تا هم به آرژانتین و آمریکا و انگلیس و اسرابل بزنید.اینجوری سرتونم گرم میشه و خیلیا ی نفس راحتی از دستتون میکشن
  • اتوبوس مدرسه پیرمردها IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    از پیرمردای ازنفس افتاده انتظار دوندگی و بازی هجومی داری؟؟.خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی