نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
۰ |
۳
نیمار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دادستانی اسپانیا حکم نهایی در مورد پرونده انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا را اعلام کرد

نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن و برزیل، توسط دادگاهی در اسپانیا از اتهامات فساد مالی در ارتباط با انتقالش از سانتوس به بارسلونا در سال ۲۰۱۳، تبرئه شد.

به گزارش سایت گلوبو، دادستانی اسپانیا اتهامات فساد و کلاهبرداری علیه این ستاره برزیلی را رد کرده است. نیمار به دلیل تخلفات مربوط به انتقالش به بارسلونا در سال ۲۰۱۳ احتمالاً با دو سال زندان به اضافه ۱۰ میلیون یورو جریمه روبرو بود.

بارسلونا در ژوئیه ۲۰۱۳ فقط ۱۷ میلیون یورو برای خرید نیمار به سانتوس پرداخت کرد. اما گروه سرمایه گذاری برزیلی DIS، که مالک ۴۰ درصد از حقوق نیمار در دوران حضورش در سانتوس بود، ادعا کرد که پول بسیار بیشتری در این انتقال در جریان بوده و آنها نیز باید سهم بیشتری دریافت می‌کردند.

این شرکت برزیلی مدعی شده بود که این بازیکن به همراه پدر و مادرش و همچنین ساندرو روسل و جوسپ ماریا بارتومئو، روسای سابق باشگاه بارسلونا، با یکدیگر تبانی کرده بودند تا بخشی از مبلغی که حق قانونی این شرکت بوده را پرداخت نکنند.

اما پس از گذشت چند روز از آغاز این دادگاه اعلام شد که دادستانی اسپانیا هرگونه اتهام فساد و تبانی علیه این بازیکن برزیلی و تمامی افراد حاضر در این پرونده را رد کرده است.

حالا تیم حقوقی این ستاره پاری‌سن‌ژرمن به رویترز گفته‌اند که احتمال دارد که شکایتی خصوصی علیه این شرکت برزیلی انجام دهند و خواستار پرداخت غرامت برای اعاده حیثیت شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی