خبر خوش برای برنده توپ‌طلا و نامزدش/ اولین فرزند به دنیا خواهد آمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماه اکتبر یک ماه به یاد ماندنی برای کریم بنزما شد. چند هفته پیش که توپ طلا را برد، حالا هم متوجه شده که شریک زندگی‌اش «جردن اوزونا» باردار است و آنها اولین فرزند خود را با هم خواهند داشت.

کریم بنزما و نامزدش «جردن اوزونا» در ماه آگوست، پس از شایعاتی مبنی بر قرار ملاقاتشان، رابطه خود را تایید کردند و حالا خبر رسیده که این زوج به زودی صاحب فرزند خواهند شد.

این خبر را ABC منتشر کرده و اضافه می‌کند که هر دو از این اتفاق بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستند. همچنین گزارش شده که جردن اوزونا به طور موقت حرفه مدلینگ خود را کنار خواهد گذاشت تا بر روی مادر بودن تمرکز کند.

البته اولین بار نیست که کریم پدر می‌شود؛ او سه فرزند دیگر هم دارد و این چهارمی خواهد بود. یکی از فرزندان او از رابطه قبلی‌اش به نام «ابراهیم» در مراسم اهدای توپ طلا در پاریس حضور داشت. اما جردن اولین بار است که مادر می‌شود و بسیار ذوق‌زده است.

بنزما در مصاحبه‌های قبلی خود همیشه از اهمیت خانواده صحبت کرده. او به مجله «ووگ» گفت: «خانواده‌ام الهام‌بخش من هستند و ارزش‌ها و اخلاقیاتی که والدینم به من یاد داده‌اند به من کمک کرد تا به اینجا برسم و چنین شخصیتی داشته باشم. ایمانم هم هرروز به من کمک می‌کند تا متمرکز بمانم، و در تمام زمینه‌ها به من قدرت می‌بخشد؛ برای خانواده، برای حرفه‌ام و برای همه چیزی که دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    کریم حالش خوب نیست. دروغ میگه.از این فتواها زیاد میده که خودش عمل نمیکنه.
  • آریا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    پس چرا همسرش حجاب اسلامی نداره ؟ مگه مسلمان نیست ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی