نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عصبانیت بی‌سابقه از داور/ یک پنالتی اختراع کردند و به حریف دادند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل ختافه بسسیار عصبانی بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال ماردید بعد از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل ختافه بسسیار عصبانی بود، نتیجه‌ای که باعث شد فاصله سفیدها با بارسلونا تیم دوم جدول فقط به یک امتیاز برسد.

این بازی دو صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که هر دو به ضرر رئال مادرید تمام شد. داور گل رودریگو برای رئال مادرید را مردود اعلام کرد و سپس بعد از برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو تشخیص داد که باید یک پنالتی به سود جیرونا اعلام شود. پنالتی‌ای که به گل تبدیل شد تا رئالی‌ها در نهایت به تساوی رضایت دهند.

آنچلتی درمورد صحنه‌های جنجالی بازی گفت: «من دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم ولی امشب حرف می‌زنم. صحنه اول کاملا مشخص بود که پنالتی نیست چون توپ اصلا به دست آسنسیو برخورد نکرد. من با اسنسیو صحبت کردم و او گفت که توپ به سینه اش برخورد کرده است. دست مارکو در موقعیت عجیبی بود ولی توپ اصلا به دست برخورد نکرد. آنها برای جیرونا پنالتی را اختراع کردند و ساختند! درباره گل مردود رودریگو می‌شود بحث کرد که آیا توپ در تملک دروازه‌بان بود یا نه. در این صحنه دروازه بان کنترل کاملی روی توپ نداشت اما می‌توان نظرهای متفاوتی در مورد آن داشت که من در مورد آن بحث نمی‌کنم. آنچه که مرا شگفت زده کرد پنالتی بود که در لحظه مهمی از بازی رقم خورد. این پنالتی ضرر زیادی به ما زد و حالا ما دو امتیاز کمتر در جدول داریم.»

او در مورد اینکه آیا داوری باعث برنده نشدن رئال شد اینطور جواب داد: «نمی‌دانم که آیا دلیل برنده نشدن ما داور بود یا نه اما آن صنه روی بازی خیلی تاثر داشت. ما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما در این مقطع از فصل خیلی سخت است که بتوانید در بالاترین سطح بازی کنید.»

آنچلوتی تاکید کرد که در مقطع دشواری از فصل قرار دارند و دلیلش را اینطور توضیح داد: «الان در زمانی از فصل به سر می‌بریم که حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان واقعا دشوار است. تعداد بازی‌ها خیلی زیاد است و ما از اول هم می‌دانستیم در این برهه از فصل با خستگی مواجه خواهیم شد. بین بازی‌ها وقت کافی برای ریکاوری بدنی و ذهنی وجود ندارد. ما این اواخر چند مصدوم هم داده‌ایم ولی می‌توانیم تا پیش از جام جهانی صدرنشینی را حفظ کنیم. در حال حاضر همه چیز دست خودمان است.»

مربی ایتالیایی از وضعیت نامساعد چمن برنابئو نیز گفت: «مسئولان ورزشگاه در تلاش هستند تا مشکل را برطرف کنند. ولی ما همه نگران این موضوع هستیم. امیدوارم مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    الان کیسه میگه، اونوقت پنالتی های مارا نمیگیرن😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی