نکته مهم سرمربی قرمزهای پایتخت/ حضور هواداران می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها به نقش مهم هواداران در عملکرد آرسنال اشاره کرد.

آرسنال یک برد قاطعانه با نتیجه ۵-۰ مقابل ناتینگهام فارست به دست آورد تا همچنان صدر جدول را در اختیار خود نگه دارد و روند خوب خود را حفظ کند. آرتتا، سرمربی جوان توپچی‌ها، در پایان این دیدار به ستایش از نقش هواداران در عملکرد تیمش پرداخته و تاکید کرد آنها انرژی فراوانی را به بازیکنان آرسنال تزریق می‌کنند.

مربی اسپانیایی آرسنال گفت: «بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. در مسابقه امروز موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و این بار ضربات بازیکنان ما به هدف می‌نشست. بی تردید تاثیر حضور هواداران آرسنال در ورزشگاه بسیار زیاد است و من نمی‌توانم درصد خاصی برای آن قائل شوم، شاید من بگویم بیست، 30 یا ۹۰ درصد، اما حضور آنها شرایط تیم را متحول می‌کند. هواداران به خصوص در لحظات سخت، انرژی زیادی به بازیکنان تیم می‌دهند. تیم‌های بزرگ باید هرچه سریع تر به اتفاقات پیرامون پاسخ دهند و ما این کار را انجام دادیم.»

آرتتا در مورد مصدومیت بوکایو ساکا هافبک ملی پوش انگلیسی تیمش که در نیمه اول تعویض شد اینطور گفت: «امیدوارم اتفاق خاصی رخ نداده باشد و این بازیکن به رقابت‌های جام جهانی برسد. ضربه‌های بدی به بوکایو ساکا زده شد. او بعد از این اتفاق می‌لنگید و هم پا و هم مچ پای این بازیکن ضربه خورد.»

ریس نیلسون بازیکنی که در این مسابقه به جای ساکا به میدان آمد، درخشید و دو گل زد. آرتتا در مورد عملکرد او گفت:  «بازیکنان آرسنال و اعضای کادر فنی برای او بسیار خوشحال هستند. نیلسون در حال بهتر شدن است و این موضوع را به وضوح می‌توان دید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی