نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پشت پرده ماجرای خط زدن دو بازیکن اسمی از سوی کی‌روش/ آیا کارلوس تهدید خود را عملی می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاحبه امروز کارلوس کی‌روش در مورد وضعیت شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان به معنی خط خوردن این دو بازیکن از اردوی تیم ملی نیست.

سرمربی تیم ملی این حرف را زد تا یک هشدار بزرگ به باشگاه الاهلی بدهد که ممکن است دو بازیکن خارجی خود در آستانه جام جهانی را از حضور در این مسابقات از دست بدهد.

البته باشگاه الاهلی با مانع شدن از حضور محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تخلفی را مرتکب نشده است. این باشگاه می‌خواهد بر اساس قانون بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی بگذارد و با وجود تعطیلی مسابقات لیگ ستارگان می‌خواهد از بازیکنان خود در تمرینات آماده سازی و هماهنگی بهره ببرد.

با وجود مصاحبه گلایه آمیز کی‌روش او در پایان گفته‌هایش از حمایت از این دو بازیکن خبر داد و خبر خط خوردن آنها از اردوی تیم ملی صحت ندارد. جایی که کی‌روش گفته است: نمی‌توانم این را درک کنم. واقعیت این است که امروز ۸ بازیکن برای تمرین در اختیار دارم. اطلاعی ندارم که در باشگاه خودشان تمرین می‌کنند یا خیر، تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازهم ازبرنامه‌های تمرینی‌شان حمایت می‌کنیم. چیزی که باید بازهم تکرار کنم؛ تنها ۸ بازیکن برای تمرین دارم.

حمایت کارلوس کی‌روش از برنامه‌های تمرینی این دو بازیکن که در انتهای مصاحبه بدان اشاره شده است بدین معنی است که کارلوس کی‌روش این دو ستاره را از اردوی تیم ملی خط نمی‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی