اتهام به بازیکنان و حالا فدراسیون فوتبال/ کمیته اخلاق ادعای سرمربی استقلالی را بررسی می کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته اخلاق قصد دارد ادعای محمود فکری، سرمربی سابق تیم استقلال و سرمربی حال حاضر تیم سایپا را مورد بررسی قرار دهد.

محمود فکری بعد از تساوی یک - یک در برابر چوکای تالش در هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مدعی شد که فدراسیون فوتبال در حال کمک به چند تیم برای صعود به لیگ برتر است.

او مشخصا به لغو دیدار خیبر خرم آباد در برابر خلیج فارس ماهشهر و منظور شدن سه امتیاز آسان به حساب این تیم اشاره کرد و گفت: «به هر حال ما هم چیزهایی از فوتبال می‌بینیم و می‌فهمیم؛ اگر حرف بزنیم برایمان محرومیت دارد و اگر نزنیم حق‌مان ضایع می‌شود اما در طرف مقابل برای مثال تیم ماهشهر با یک تیم خاصی بازی دارد و بازی برگزار نمی‌شود و ۳-۰ می‌شود و هفته بعد می‌بینید که زمین دارند؛ چطور این هفته زمین دارند و هفته قبل نه؟ نهایتا می‌توانستند این بازی را معوقه کنند. به هر حال شاید من در ذهن خودم بدانم که چه تیم‌هایی می‌خواهند صعود کنند و به صعود آنها کمک می‌شود اما انشاالله ما هم به همین روش ادامه بدهیم و جلو برویم تا ببینم به کجا می‌رسیم. خدا می‌داند که می‌خواهیم کجای فوتبال و کجای دنیا را بگیریم. قطعا کسانی که این رفتارها را دارند، خیری را که باید از زندگی‌شان ببینند، نمی‌بینند.»

کمیته اخلاق ابعاد این مصاحبه را بررسی کرده و می خواهد از محمود فکری برای اثبات ادعای خود دعوت کند. در صورتی که سرمربی تیم سایپا نتواند ادعای خود را اثبات کند ممکن است با دردسرهایی مواجه شود.

محمود فکری یک بار دیگر در روزهای حضور در تیم  نفت مسجد سلیمان ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. او بعداز شکست تیمش در برابر ذوب آهن چند بازیکن تیمش را متهم به کم کاری کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی