نگرانی یحیی از وسوسه گزینه مد نظرش/ درخواست فوری از مدیران باشگاه برای امضای قرارداد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به دنبال امضای قرارداد جدید با مهاجم فصل قبل خودش است.

باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این است تا قرارداد عیسی آل‌کثیر را ظرف یکی دو هفته آینده تمدید کند. این خواسته یحیی گل‌محمدی است؛ چراکه از وضعیت این بازیکن خبر دارد و با اطمینان از این مساله خواستار این موضوع شده است. اما درحال‌حاضر این سوال مطرح است که پرسپولیس می‌تواند قبل از آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنی را به‌خدمت بگیرد یا نه. با توجه به اینکه هر باشگاه لیگ برتر در فصلی جدا از فصل نقل‌وانتقالات می‌تواند سه بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرد، پرسپولیس برای جذب آل‌کثیر مشکلی ندارد. این بازیکن بعد از مصدومیتش با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده و می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد در همین تعطیلات لیگ سرخپوش شود.

چنانچه این اتفاق رخ دهد که تقریبا قطعی هم شده، آل‌کثیر بیش از یک ماه فرصت خواهد داشت تا خودش را برای بازی در دربی آماده کند. آغاز دوباره لیگ با دربی پایتخت همراه خواهد بود و آل‌کثیر می‌تواند سورپرایز گل‌محمدی برای این مسابقه باشد. آل‌کثیر سابقه گلزنی با پیراهن نفت تهران و پرسپولیس به استقلال را دارد و از این‌رو برخی هواداران پرسپولیس به او لقب قاتل استقلال را  داده‌اند. البته آل‌کثیر بیشتر بابت خوشحالی بعد از گلش در دربی در دل هواداران پرسپولیس جا پیدا کرد. مهاجم جنوبی فوتبال ایران این فرصت را دارد در اردوی آماده‌سازی پرسپولیس در خارج از کشور خودش را آماده بازگشت به ترکیب پرسپولیس کند؛ هرچند او برای رقابت با لوکادیا و دیاباته کار سختی دارد.
 
احتمال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات 

اینکه چرا گل‌محمدی درخواست کرده که در همین تعطیلات نام آل‌کثیر را به لیست تیمش اضافه کند چند دلیل می‌تواند داشته باشد. اول اینکه او نمی‌خواهد با شروع فصل نقل‌وانتقالات تیم‌های دیگر به فکر خرید آل‌کثیر بیفتند و به‌نوعی او را از چنگ پرسپولیس دربیاورند. دوم اینکه شرایط جسمانی آل‌کثیر مناسب است و با توجه به تعطیلی لیگ این فرصت دراختیار این بازیکن خواهد بود تا خودش را به ترکیب سرخپوشان نزدیک کند. ضمن اینکه او می‌تواند در اردوی خارج از کشور پرسپولیس هم حضور داشته باشد. اما مساله مهم‌تر دیگر احتمال بسته شدن پرونده نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان در نیم‌فصل است. یحیی خوب می‌داند که باشگاه پرسپولیس به‌خاطر بدهی سنگین به رادوشویچ به احتمال زیاد در زمستان پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته خواهد شد. البته دادگاه عالی مربوط به این پرونده ۱۸ آبان‌ماه برگزار خواهد شد و پرسپولیس در بهترین حالت فقط می‌تواند حدود یکصد هزار یورو از رقم ۹۰۰ هزار یورو رأی صادره کم کند. بعد از این دادگاه مدتی زمان می‌برد تا رای نهایی صادر شود و در آن صورت هم پرسپولیس ۴۵ روز فرصت خواهد داشت تا طلب رادو را بدهد. البته بسته شدن پنجره سرخپوشان در زمستان در حد یک احتمال است که به‌نوعی می‌تواند در تصمیم گل‌محمدی دخیل باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    ما نیازی به عیسی نداریم که شلوغش کردی الکی ،اگ دوسداره خوشحال میشیم وسوسه بشه و ممنونم هستیم ازش که ترافیک خط حمله رو بیشتر نمیکنه ....اقا یحیی هم رو حساب معرفت میخاد برگردونش چون با پای شکسته برامون گل زد وگرنه وضعیتش با لوکا گل و شیخ اصلا قابل مقایسه نیست ،البته من عیسی را دوسدارم ولی این واقعیت امروزشه که برا حماقتش دیر برگشت.
    • پرسپولیس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      کیسه کش برو صفحه خودت نظر بده.شما نیازی نداری چون عیسی قاطل تیمتون هست.
  • محمد محمدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    قرارداد عیسی رو ظرف یکی دو هفته آینده تمدید کنید لطفا ❤
  • یه نفر US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    بازگشت قاتل به صحنه ی جرم🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی