فوتبال برد و باخت دارد اما سوپرجام عادلانه برگزار نشد/ همه شرایط برای قهرمان شدن استقلال مهیا بود!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

با وجود گذشت ۲ روز از سوپرجام کشور و قهرمانی استقلال، محمدرضا مهدوی مربی نساجی مازندران هنوز هم نسبت به نحوه برگزاری آن معترض است.

خبرورزشی، مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس ضمن انتقاد مجدد از نحوه برگزاری سوپرجام، عنوان کرد: من سال‌ها در این فوتبال بازی کردم و لژیونر هم بودم. برد و باخت زیاد دیدم و از باخت هم هراسی ندارم کما اینکه هنگام برد هم دست و پایم را گُم نمی‌کنم. آنچه اما در سوپرجام دیدم عادلانه نبود.

وی ادامه داد: سوپرجام عادلانه برگزار نشد و این حرفم را با سند و مدرک می‌زنم. دوستان اول کلی تلاش کردند سوپرجام در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما وقتی با اعتراض به حق نساجی مازندران مواجه شدند، چند ورزشگاه را معرفی کردند اما در نهایت شهر کرمان و ورزشگاه باهنر معرفی شد. حالا بماند که باشگاه استقلال ۲ روز پیش از معرفی دقیق ورزشگاه میزبان از انتخاب کرمان اطلاع داشت و هتل خودش را هم رزرو کرده بود اما نساجی نمی‌دانست.

محمدرضا مهدوی افزود: شما نمی‌دانید چقدر برای پیدا کردن هتل مسئولان باشگاه ما به زحمت افتادند اما باز در نهایت توانستند یک هتل مناسب پیدا کنند. در ادامه در جلسه هماهنگی پیش از بازی از نمایندگان دو تیم استقلال و نساجی مازندران امضا گرفتند که هر کدام فقط ۲۰ هوادار به ورزشگاه می‌توانند آن هم در قالب مهمان دو تیم بیاورند. به عبارت دیگر هیچ تیمی‌حق نداشت بیش از این تماشاگر وارد ورزشگاه کند اما با شروع بازی ناگهان دیدیم ۲ هزار هوادار استقلالی وارد استادیوم شهید باهنر شدند. انگار بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد. بارها به نمایندگان سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقه اعترضا کردیم اما به جای اجرای قانون مماشات کردند تا تیم حریف با حضور تماشاگرانش بازی را برگزار کند.

وی تأکید کرد: انتظار ما این بود که قانون رعایت می‌شد. اگر قرار بر بدون تماشاگر بودن سوپرجام بوده نباید دوستان اجازه می‌دادند تماشاچی وارد استادیوم شود. این رفتار و بی توجهی نادیده گرفتن حق نساجی مازندران و عین بی عدالتی بود. اگر قرار بر حضور تماشاگران بود ما هم می‌توانستیم از مازندران تماشاگر به کرمان ببریم ولی خواستیم به قانون احترام بگذاریم درحالی که در کمال بی قانونی همه شرایط برای قهرمانی استقلال مهیا شد.

محمدرضا مهدوی ضمن اشاره به گلی که نساجی مازندران دریافت کرد، یادآور شد: متأسفانه ما ۱۰ نفره گل خوردیم! ایوب کلانتری مصدوم شده بود درحالی که یارمستقیم ارسلان مطهری بود. اگر ایوب در زمین می‌ماند یا اینکه فرصت تعویض پیدا می‌کردیم قطعا آن گل را نمی‌خوردیم اما بدشانسی اجازه نداد. ایوب از زمین خارج شد، ما خواستیم تعویض کنیم که بازی ادامه پیدا کرد و تیم حریف هم روی ضربه ایستگاهی به گل رسید! این هم از بدشانسی‌های تیم ما بود.

مربی نساجی مازندران از عملکرد بازیکنان این تیم هم تعریف کرده و خاطرنشان کرد: انصافا بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند. علیرضا حقیقی را کاش می‌دیدید که در رختکن چه بر پاهایش آمده و زخمی و خونین شده بود اما همه دیدند چه گلر بزرگ و با کلاسی است. بچه‌های خط دفاع،‌هافبک و حمله ما عالی بازی کردند. یک فرصت مناسب و تک به تک هم داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد اما کریم اسلامی گل‌هایی زده یا حرکاتی کرده که شاید کمتر مهاجمی‌در ایران توانایی انجام آن را داشته باشد. این بچه‌ها با جان و دل بازی کردند و ناراحتی من به خاطر تبعیض و بی عدالتی‌ها بود. الان هم می‌گویم این قهرمانی مبارک استقلال باشد اما کاش همه چیز در شرایط مساوی برگزار می‌شد.

مهدوی افزود: قبل از بازی سوپرجام حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران که به جرأت یکی از فنی ترین و با اخلاق ترین مربیان حال حاضر کشور است حرف قشنگی زد. او گفت میزبان سوپرجام براساس قرعه انتخاب شود و اگر استقلال برنده شد در ورزشگاه آزادی تهران بازی می‌کنیم. اگر هم نساجی مازندران قرعه را برد، سوپرجام در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شود چرا که وقتی قرار است بازی بدون تماشاگر انجام شود چه فرقی می‌کند کجا باشد؟ ضمن آن که چمن ورزشگاه شهید وطنی هم مناسب است و خیلی با آزادی تهران تفاوت ندارد اما دوستان کرمان را انتخاب کردند، ۲ روز زودتر از نساجی هم استقلالی‌ها متوجه محل میزبانی سوپرجام شوند و در نهایت هم مسابقه را با ۲ هزار تماشاچی استقلالی برگزار کردند. این رفتارها جانبدارانه همه ما و هواداران نساجی مازندران را اذیت کرد. با این وجود نساجی مازندران بسیار با برنامه جلوی استقلال بازی کرد و ما فکر همه چیز را کرده بودیم مگر نحوه برگزاری مسابقه و باز به تمامی‌بازیکنان و مسئولان و مدیران باشگاه خسته نباشید می‌گویم. همه زحمت خود را کشیدند تا بتوانیم جلوی استقلال بازی خوبی انجام دهیم و جا دارد از همه عزیزان و هوادارانی که در این دو روز با پیام‌های محبت آمیز خود به ما روحیه مجدد دادند، تشکر می‌کنم.

محمدرضا مهدوی در خصوص داوری سوپرجام، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری و گروه داوری قضاوت بسیار خوبی داشتند و جایی برای حرف و حدیث باقی نگذاشتند. ما به تنها موضوعی که اعتراض نداشتیم داوری مسابقه بود که تنها بخش عادلانه این دیدار بود. به بیژن حیدری و کمک‌هایش و منصوریان داور چهارم خسته نباشید می‌گویم چون قضاوت آنها تأثیری روی نتیجه بازی نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    برو بزار باد بیاد ،تیم قهرمان اجازه نفس کشیدن بتون نداد فوتبال نبود یک گل ی بک بود 💪😎
  • کوهمره جروق IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    این بهش میگن رانت و لابی. میخواستن به زور استقلال را قهرمان کنند که به هدفشون برسند.البته فکر کنم به خاطر فروش مابقی سهام استقلال هم هست.
  • رسولی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    حمید بلان : همیشه قوی تر از بهونه هاتون باشید
  • محمد مهرعلیپور IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    ‌باید حمید بلان یک بار دیگه اون جمله معروف قوی‌تر از بهونه هاتون باشید رو به کادر داغونش یادآوری کنه!این یارو مهدوی آنقدر آدم حسابش نکردن دو روزه باهاش مصاحبه میکنن هر چرت و پرتی رو میگه،برو بابا ۹۰ دقیقه تو هجده خودتون بودید
  • اوس موسا IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    لابد عادلانه ش این بود با اسنپ بفرستن جام رو براشون!!!
  • سیدعلی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    چه عدالتی بود که گل سالم قایدی رو افساید اعلام کردن و یک پنالتی واضح رو برای استقلال نگرفتن
  • لنگی زاده اصل گل محمدی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    استقلالی های ناجوانمرد حتی نزاشتن ۱ دقیقه توپ دست نساحی باشه این چه عدالتیه که حریف ضعیف مثل نساجی گیر اوردن همش حمله میکنن
  • تراکتو کبیر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    استقلالیهای ناجوانمرد شما تنها تیمی هستین که ۲ تا طلای اسیایی دارید ،لاقل بزارید بقیه تیمها با جام‌های داخلی خوش باشن
    • تاج کبیر IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      فقط تاج کبیر هست.
  • کیسه سوززززززز IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    تیم ننر حکومتی منفور ملت با همه عناوین جعلی و
    • زهرا IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      گل گفتید زنده باشید انشاالله تعالی زنده باد پرسپولیس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان
  • سیرک فقط سیرک بولینگ عبده IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    پاسخ سلطان ساپی خوشتیپ وشیک پوش به هوچیگران لنگی نساجی ،،،به جای هوچیگری کاش مثل یایا دلال و لنگ عبده صادقانه از بابا حمید لنگی و خداداد افشاریان و مسولین حکومتی لنگی کمک ماورایی طلب میکردید احتمالا بهتر نتیجه می گرفتید براساس سوابق گذشته لنگییای بی خاصیت وبی هویت وبی افتخار ،،افتابه های اسنپی باباها و مامان ها وحکومت،،،،خطاب ساپی به حدادیان صاحب نساجی بزرگترین اشتباه زندگیت استخدام فاسدان بی دانش و هوچیگر لنگی در کادر فنی تیمت میباشد ،،ساپی کجایی سلطان خرد ودانش ساکت خان الهامی بزرگ مرد تاجی
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    اصلا چه معنی داره سوپرجام برگزاربشه.سوپرجام رابایدبایک اسنپ تحویل بابامسعودمیدادن واون هم تقدیم تیم حکومتی میکرد.
  • . IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    کاملا درست میگه باید ازاین به بعدازحق دیگرتبم هاای شهرستانی که فدای وزیری رابطه ای ونالایق که روصندلی که درخواب هم نمیدبداین رو برصندلی بشینه که بالاترین ارزویشه.. آقای سجادی باپول کی هتل های کرمان رااجاره کردی به چه حقی.. درسته که استقلالی هستی ولی ناسلامتی وزیری برای کل ورزش نه استقلال.. نساجی حتی مسافرخانه هم نبود براشون این چه عدالتیه.. این چه عدالتی است که به تاج ویلموتس که ازقبل مشخص کرده بودید استقلال قه باید بشه تاج به چه دلیل به فتلا گفته اومدیم دودستی جام بدیم فتلازاده.. مگه؟؟؟؟؟ قوه قضائیه محترم به این نوع رفتار های مشکوک سجادی وزیر وتاج ویلموتس ورود کنن
  • اومید IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    مربیان ما سعی کنن مث مربیان خارجی و اروپایی حرف بزنن ... مودب و حسابی ... این مهملات چیه آقای مهدوی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی