نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
۱ |
۰
رقابت ۳ پرسپولیسی برای ۲ جای خالی کی‌روش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از تمرینات تیم ملی خبر می رسد که رقابت اصلی برای زوج مرکز خط دفاع ایران در جام جهانی میان ۳ ستاره پرسپولیسی است.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع میانی پرسپولیس در فصل جاری دوباره به اوج برگشته و به این تیم کمک کرده است در ۱۱ بازی تنها ۳ گل دریافت کند. عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم بدون شک مدیون عملکرد پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و خط دفاع این تیم بوده است. از آن گذشته مدافع پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز یکی از ارکان اصلی خط دفاع تیم ملی ایران بود که در آن رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی نیز از خود به جای گذاشت.

پورعلی گنجی در حال حاضر در اوج پختگی به سر می برد و از انگیزه‌های زیادی هم برای درخشش مجدد در جام جهانی برخوردار است اما این وسط دو مانع بزرگ شاید جلوی این خواسته را بگیرند؛ شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان!

کارلوس کی‌روش اصرار زیادی داشت که این دو لژیونر تیم الاهلی قطر حتما در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند. به نظر هم می رسد سرمربی پرتغالی تیم ملی روی ترکیب دو نفره و احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده برای دفاع میانی حساب باز کرده باشد. قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ شجاع خلیل زاده جزو گزینه‌های کارلوس کی‌روش برای دعوت به تیم ملی بود که در برخی بازیهای دوستانه هم حضور داشت ولی راهی به ترکیب نهایی کارلوس کی‌روش پیدا نکرد.

شجاع خلیل زاده پس از خط خوردن از فهرست جام جهاین ۲۰۱۴ برزیل علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد تا چند سال در لیست سیاه تیم ملی قرار بگیرد. با جدایی کی‌روش و در دوران حضور دراگان اسکوچیچ، شجاع خلیل زاده تبدیل به مهره اصلی خط دفاع تیم ملی شد و در کنار محمد حسین کنعانی زادگان، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. از طرفی دیگر خیلی‌ها حضور کنعانی زادگان در ترکیب تیم ملی را قطعی می دانند.

این مدافع خوزستانی هم سرزن قابلی است و هم سرعت بالایی دارد و شاگرد قدیمی خود کی‌روش هم محسوب می شود. با این وجود شنیده می شود کارلوس کی‌روش هنوز تردیدهایی برای انتخاب ۲ مدافع میانی تیمش در جام جهانی از میان این ۳ دفاع وسط شناخته شده، دارد. هرچند سید مجید حسینی مدافع ایرانی شاغل در سوپرلیگ ترکیه هم با تجربه ای بیشتر نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اختیار تیم ملی است اما شنیده می شود شانس زیادی نسبت به ۳ مدافع پرسپولیسی ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    خبری یه جوری داری تابلو خودتو پرسپولیسی نشون میدی که همه فهمیدن اما خب هر وقت لیست نهایی و بازی ها رو اعلام کردن قیافه ت دارن داره این کامنت رو یادگاری نگه دار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی