نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ماجرای سفر سرمربی لیگ برتری به کشور همسایه/ باشگاه پیشنهاد تیم قطری را رد کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه هوادار تهران خبر از مخالفت با جدایی سرمربی خود داد.

ساکت الهامی که پس از تجربه قهرمانی جام حذفی همراه با نساجی مازندران از این تیم جدا شد و در ابتدای فصل هدایت هوادار را برعهده گرفت، علی‌رغم بحث پیشنهادی که برای او مطرح شده، در این تیم تهرانی خواهد ماند.

صبح امروز خبری مبنی بر پیشنهاد باشگاه الاهلی قطر به ساکت الهامی منتشر شد که واکنش باشگاه هوادار تهران را به همراه داشت و این تیم خبر از شروع تمرینات‌اش با حضور این سرمربی داد.

میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار پیشنهاد یک باشگاه قطری به سرمربی هوادار را تایید اما زمان آن را مرتبط با اردوی پیش‌فصل هوادار در کشور ترکیه برشمرد و افزود: واقعیت آن است که در همان مقطع زمانی و در شهر استانبول مدیران مجموعه قطری با بنده و مدیر تیم‌مان جهت مذاکره جدی‌تر با مدیران عالی باشگاه هوادار برای صدور رضایت‌نامه آقای الهامی در ازای پرداخت مبلغ قابل توجهی به مجموعه به طور رسمی رایزنی کردند که سرمربی هوادار اما پاسخ منفی خود به باشگاه قطری را در همان برهه زمانی به اطلاع بازیکنان هوادار و مدیران باشگاه مورد نظر رساند و موضوع با از خود گذشتگی ایشان به طور کلی منتفی شد.

او اضافه کرد: هر چند ساعت یک بار و به طور مرتب و مطابق رویه همیشگی و به جهت هماهنگی بیشتر در کارها میان عوامل مجموعه ارتباط صمیمانه‌ای وجود دارد و ایشان به اتفاق خانواده در ترکیه جهت سپری کردن تعطیلات حضور دارند و روز پنج‌شنبه نیز به ایران بازمی‌گردند تا از روز شنبه تمرینات‌مان در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران آغاز شود. ساعتی پیش نیز آقا ساکت در تماسی که داشتند، مانند قبل پیگیر کارها بودند و همه چیز روال همیشگی خود را طی می‌کند و یقین بدانید ساکت الهامی از هوادار جدا نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی