محمدحسین کنعانی‌زادگان
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ شرایط تیم خیلی خوب است و از وقتی کی‌روش آمده انسجام دو برابر شده است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود. فاصله زمانی خیلی کمی داریم و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی پشت سر می‌گذاریم. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است.از وقتی کی‌روش آمده انسجام دو برابر شده است. نظم و انضباط خیلی بهتر شده. شرایط‌مان خیلی خوب است و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه او و خلیل‌زاده مشکلاتی با باشگاه الاهلی قطر پیدا کرده بودند، گفت: ۲ جلسه‌ای که غایب بودیم، تیم الاهلی به من و خلیل‌زاده گفته بود باید برگردید. ما هم برگشتیم چون فیفادی نبود. ما هم بازیکن آن تیم و تحت قرارداد الاهلی هستیم. زمین تمرینی خوبی نداشتند چون جام‌جهانی در قطر برگزار می‌شود همه زمین‌های بازی و تمرینی را استراحت داده‌اند. ما هم زمین تمرینی خوبی نداشتیم فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خدا را شکر توانستیم یکی دو روزه برگردیم و به تیم اضافه شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه کی‌روش روی او و خلیل‌زاده حساب ویژه‌ای باز کرده عنوان کرد: حقیقتا همه بچه‌ها چه جوان‌ها و چه بزرگترهای تیم مهم هستند همه در یک سطح هستیم و سعی و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین تمرینات را پشت سر بگذاریم. ما هم سعی کردیم هر چه زودتر در آنجا قضایا را حل کنیم و برگردیم تا به تیم اضافه شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی