سپاهان دست روی ستاره پرسپولیس گذاشت/ وضعیت غیرعادی برای آغاز نقل و انتقالات
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی به سوژه جدیدی برای تیم پرسپولیس تبدیل شده است.

اخبار رسیده از پرسپولیس از این حکایت دارد که مهدی عبدی، مهاجم نیمکت نشین سرخ‌ها از سوی یکی دو تیم سرشناس لیگ برتری با پیشنهاداتی روبرو شده است.

هرچند برخی از نزدیکان عبدی فعلا خبر جدایی او را تکذیب می‌کنند اما شنیده‌ها از این حکایت دارد که درخواست‌هایی در این زمینه به باشگاه پرسپولیس رسیده که یکی از این درخواست‌ها از سوی سپاهانی‌ها بوده است.

این که پرسپولیس به راحتی با رقیب خود در زمینه حضور یک سرخ پوش در اصفهان موافقت کند، خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسد، موضوعی که عکس آن در فصل نقل و انتقالات رخ داد و سپاهانی‌ها با جدایی امید نورافکن و حضورش در پرسپولیس مخالفت کردند.

در چنین شرایطی دور از ذهن است که پرسپولیسی‌ها با حضور مهاجم خود در سپاهان موافقت کنند مگر در وضعیتی کاملا خاص که فعلا نمی‌توان در مورد آن پیش بینی درستی داشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کوروش کبیر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    به نظر میرسد فقط با معاوضه با امید نورافکن با این انتقال موافقت شود
    • کامیارپرسپولیسی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      هرچی کادر فنی صلاح بدونه ولی شعله وگاوآهن وکیسه به راحتی نباید بازیکن بهشون بدیم معاوضه سنگین که کفه ترازو به نفع پرسپولیس کبیر باشه یا قرضی به قیمت خون بها تمام بازیکناشون شهریارو که گرفتن جبران کردیم با سروش وجبل دانیال حالا رامین رفت خرکیف هستن ولی هیچ باریکنی به پرسپولیس کبیر عظمت نمیده برعکس وقتی تو باشگاه بزرگ پرسپولیس توپ میزنه به ستاره تبدیل میشه بازم یحیی میدونه به راحتی بااین سه انگله بی افتخاره فوتبال شعله وگاوآهن وکیسه به راحتی نباید بازیکن بهشون بدیم آره بابا قرمزته دربی که رفت وبرگشت بدجور سوراخ میکنیم کیسه رو لوکا بزن شیخ بزن سعید بزن ترابی وامیری شیییش تایی شدن رو خاطرشو زنده میکنیم آخره فصل هم که جام واقعی به قهرمان پرسپولیس کبیر و ستاره هاش میرسه بزن دست قشنگه رو کیسه کشه گلابی معیشتی یارانه ای بگیر فرنازززپودری کجاس؟؟؟
  • مافیای قرمز IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    خبرهای فیک به منظور بازارگرمی برای یک بازیکن متوسط نیمکت نشین
  • ـ. IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    ..
  • امید IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    بازیکن ذخیره الاکلنگ درحدتوپ جمع کن سپاهانم نیس سپاهان خودش ضایعاتاشا داد الاکلنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی