نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خبر خوش برای علی کریمی از ایران/ زمان دوری او به پایان رسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز دیگر مدت زمان غیبت علی کریمی از تیم ملی به ۲ سال تمام می‌رسد و او امیدوار به حضور در جام جهانی است.

دعوت علی کریمی به تیم ملی از آن دست انتخاب‌های غیرمنتظره کارلوس کی روش در راه جام جهانی قطر بود. بازیکنی که یک مصدومیت سخت و سنگین را پشت سر گذاشته بود، امسال توانست به ترکیب کایسری اسپور بازگردد و اکنون نیز به تیم ملی دعوت شده است.

در همان روزهای نخست پیوستن کریمی به تیم ترکیه ای بود که او دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر شد به نحوی که تمام فصل گذشته را از دست داد و حتی یک دقیقه هم برای تیمش به میدان نرفت. با این حال، مصدومیت این بازیکن بهبود پیدا کرد و او از همان ابتدای لیگ ترکیه، برای کایسری به میدان رفت.

یک مصدومیت دوباره باعث دوری او از هشت دیدار تیمش شد اما کریمی در بازگشت دوباره توانسته است در چهار دیدار قبلی کایسری به میدان برود و یک بار دیگر به شرایط بازی برگردد هر چند که جمع دقایق حضور او در این چهار بازی، عدد ۱۳۶ را نشان می‌دهد.

چند روز دیگر، مدت زمان دوری کریمی از تیم ملی به ۲ سال می‌رسد. او در تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ، تنها در ۲ بازی نخستی که این سرمربی کروات هدایت ایران را برعهده داشت، بازی کرد. بازیکن کایسری در دیدار با ازبکستان ۲۵ دقیقه و جدال با بوسنی فقط ۶ دقیقه به میدان رفت و پس از آن از تیم ملی و میادین به دور بود.

البته دوری کریمی پس از یک حادثه ناخواسته بیشتر هم شد. در شرایطی که تیم ملی خود را برای دیدار نخست از مرحله مقدماتی جام جهانی و برابر سوریه آماده می‌کرد، کریمی در تمرین روز قبل از مسابقه، در برخورد با وحید امیری دچار شکستگی پیشانی و بالای ابرو شد و آن دیدار را از دست داد.

بعد از آن نیز اسکوچیچ توجه چندانی به توانایی‌های کریمی نداشت و مصدومیت او در ابتدای فصل قبل نیز مزید بر علت شد تا دوری این بازیکن از تیم ملی طولانی شود و حالا او از سوی کارلوس کی روش به اردو فراخوانده شده و بازیکن سابق استقلال در این مدت فرصت دارد تا خود را به سرمربی پرتغالی ثابت کند.

نکته جالب اینکه چند روز دیگر، مدت زمان دوری کریمی از تیم ملی دقیقا ۲ سال خواهد شد. او آخرین بار در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ برابر بوسنی به میدان رفت و در این مدت فرصت نشان دادن توانایی‌هایش را نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شاهپور سومار IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    آقای کریمی و اسدی دیگران بهتر میدانید با شماره حساب مافیایی به تیم ملی میان توی ایران فوتبالیست ندارم فسادی رضاییان کنعانی ودیگر ملت می‌شناسند کی روش چشمت آبی تا تاج هست باهم بخورید پول مردم بی دفاع بخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی