نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمله‌ای که مهاجم خوزستانی را بمب انگیزه کرد؛ می‌توانستی مسافر جام جهانی شوی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به جرأت می‌توان عیسی آل کثیر را یکی از با انگیزه ترین یا شاید هم با انگیزه ترین بازیکن تمرینات پرسپولیس نامید.

اولین تمرین پرسپولیس پس از حدود ۲ هفته تعطیلی در حالی در ورزشگاه تهرانسر برگزار شد که ملی پوشان این تیم غایب بودند. با این حال یکی از بازیکنان حاضر در تمرین با انگیزه و انرژی فراوانی تمرین می‌کرد. مهاجمی که سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا و البته دربی را دارد.

صحبت از عیسی آل کثیر است. مهاجمی تأثیرگذار اما بدشانس که استاد زدن گل‌های حساس و مهم بوده است. شنیدیم یحیی گل محمدی پیش از اولین تمرین جمله‌ای به مهاجم خوزستانی گفته هم به شدت می‌تواند درست باشد و هم او را به بمب انگیزه تبدیل کرده است. گویا سرمربی پرسپولیس به عیسی آل کثیر گفته است: تو الان می‌توانستی مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شوی اگر به موقع زانوی خودت را جراحی می‌کردی و ... اما مهم نیست. از حالا جوری تلاش کن که بتوانی بهترین بازیکن پرسپولیس شوی و با تمام توان تمرین کن و به چیز دیگری فکر نکن.

اشاره یحیی گل محمدی به اشتباه محرز عیسی آل کثیر برمی‌گردد. داستان عیسی آل ‌کثیر و لیگ بیست و یکم، به شکل غیرمنتظره‌ای به پایان رسید. آسیب‌دیدگی این مهاجم در بازی رفت مقابل شهرخودرو، برای او دردسرساز شد و آزمایش‌ها پارگی رباط صلیبی عیسی را تایید کرد.  مهاجم جنوبی پرسپولیس به رغم اصرار پزشکان متخصص و کادرفنی تیمش همچنان حاضر به عمل جراحی نشد تا آینده او در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی به خطر بیافتد. در همان مقطع یحیی گل محمدی به او اعلام کرد  تنها در صورتی شانس ادامه حضو در پرسپولیس را خواهد داشت که رباط مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد در غیر اینصورت بعید است با این شرایط به او اجازه ادامه حضور در پرسپولیس را برای فصل آینده داده شود!

عیسی آل‌کثیر که مدت‌ها با پارگی رباط صلیبی زانوی خود مواجه شده بود اما با لجبازی حاضر به عمل جراحی نشد. او در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده و اصرار داشت در بازی‌های رسمی تیمش هم به میدان برود اما کادر فنی پرسپولیس زیر بار خواسته این بازیکن نرفت تا او را وادار به عمل جراحی کند. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، عیسی آل کثیر اواخر اردیبهشت ماه سالجاری زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

چه بسا اگر عیسی آل کثیر زودتر عمل جراحی خودش را انجام می‌داد می‌توانست از ابتدای لیگ بیست و دوم برای تیمش به میدان برود و عصای دست یحیی گل محمدی باشد اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی