نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خانه‌نشینی فتح الله‌زاده باعث غلغلک می‌شود!/ اخلاق مدیرعامل استقلال این طوری است؛ همیشه می‌گوید پول ندارم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: آرزوی مردم ایران پیروزی تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا است

محمد رویانیان پیرامون برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: آرزوی همه ایرانیان این است که تیم ملی در جام جهانی بدرخشد در حد خوب و بسیار قابل قبول بتواند آنجا بازی کند. بتواند حداقل از این مرحله گروهی صعود کند.

وی در خصوص اینکه بعضی توقع برد تیم ملی مقابل انگلیس را دارند، عنوان کرد: آرزوی مردم پیروزی تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا است. وقتی بتوانیم مقابل این دو تیم برنده شویم خود به خود ولز هم در میان این دو قرار می‌گیرد.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت: روند آماده‌سازی تیم خوب و پویا بود. بچه‌ها آمادگی دارند و هم قسم شدند که بهترین بازی خودشان را ارائه بدهند. این موارد همه پیام‌هایی است که از مجموعه تیم ملی به مملکت ما رسیده است.

رویانیان درباره اینکه کدام بازیکن ستاره تیم می‌شود، تصریح کرد:‌همه بازیکنان تیم ستاره هستند! طارمی که ستاره هست و انشاالله همه ستاره بشوند از گلر تا مهاجمان تیم.

وی پیرامون اینکه در جام جهانی طرفدار کدام تیم است، اظهار داشت: خب ابتدا طرفدار تیم خودمان هستم ولی در کل جام به برزیل علاقه دارم و طرفدار این تیم هستم و فکر می کنم این تیم قهرمان می شود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل استقلال می گوید پول ندارد، تصریح کرد: فتح الله‌زاده اخلاقش اینطوری است! همیشه می‌گوید پول ندارم و بی پولم! چون در خانه غلغلکش می‌آید دوباره برای مدیریت استقلال تلاش می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    بعدمیگند سیاست کاری به ورزش نداره قشنگ داره سیاسیش میکنی بردامریکا وانگلیس مگه ولزم توگروه مانیس؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی