نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پیش‌بینی اسطوره فوتبال برزیل از جام‌جهانی ۲۰۲۲/ ایران صعود می‌کند و با هلند روبه‌رو می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کافو اسطوره فوتبال برزیل پیش بینی کرده است که تیم ملی ایران از گروه B جام جهانی به مرحله حذفی صعود خواهد کرد.

کافو اسطوره فوتبال برزیل پیش بینی کرده است که تیم ملی ایران از گروه B جام جهانی به همراه انگلیس به مرحله حذفی صعود خواهد کرد.

کافو در یک برنامه تلویزیونی قطری به پیش بینی مسابقات جام جهانی پرداخت و تیمهای صعود کننده از هر گروه به علاوه برندگان مراحل حذفی را تا فینال مشخص کرد.

مطابق انتظار قهرمان مورد نظر کافو تیم ملی کشورش یعنی برزیل است. کافو پیش بینی کرد که از گروه اول دو تیم قطر و هلند به مرحله دوم صعود می‌کنند و در گروه دوم نیز بعد از تیم انگلیس از تیم ملی ایران نام برد و آن را بالاتر از تیمهای ولز و آمریکا قرار داد.

به این ترتیب او پیش بینی کرد که ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی رو در روی هلند قرار می‌گیرد و البته در این مرحله مغلوب این تیم اروپایی می‌شود.

اسطوره فوتبال برزیل همچنین از این گفت که دو تیم برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی به هم برخورد می‌کنند که این بازی با برد برزیل به پایان خواهد رسید و در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز دو تیم فرانسه و پرتغال در سمت دیگر جدول به مصاف هم می‌روند و فرانسه به فینال می‌رود.

طبق پیش بینی کافو، در دیدار فینال، برزیل موفق به شکست دادن فرانسه خواهد شد و جام قهرمانی را برای ششمین بار به خانه می‌برد.

از دیگر پیش بینی های جالب کافو این بود که پس از اینکه قطر را تیم دوم گروه A پس از هلند معرفی کرد، نبرد این تیم با انگلیس (صدرنشین گروه B) درمرحله یک هشتم نهایی را نیز به سود قطر دانست تا تیم میزبان جام جهانی را درمرحله یک چهارم نهایی جام ببیند. او گفت در این مرحله قطر مغلوب فرانسه  خواهد شد و از رسیدن به نیمه نهایی باز می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی