نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تعریف و تمجید سامان قدوس از بهترین ترکیب تاریخ تیم ملی ایران/ ممنونم کارلوس؛ متشکرم من را به کمپ تیم ملی دعوت کردی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان به تمجید از کی‌روش پرداخت و از وضعیت تیم ملی پیش از جام جهانی صحبت کرد.

سامان قدوس پیش از آغاز جام جهانی در مصاحبه با سایت اتلتیک گفت: من در سوئد خوشحال بودم ولی وقتی دیدم کسی از من سراغی نگرفت، تصمیم دیگری گرفتم. نخواستم به تیم دیگری بروم تا شروعی دوباره باشم. نه، من معتقد بودم که آنقدر خوب هستم تا بتوانم در لیست تیم ملی سوئد قرار گیرم.

وی ادامه داد: وقتی کی‌روش به من پیشنهاد داد، تنها یک جمله گفتم، چرا که نه. کی‌روش مرا به کمپ تیم ملی ایران دعوت کرد و اجازه داد که با تیم تمرین کنم. او البته به من بازی نداد تا فشارها روی من زیاد نشود. برای کمپ تمرینی بعدی، من انتخاب شدم که بسیار این انتخاب هیجان انگیز بود.

هافبک تیم ملی کشورمان که در خاک سوئد به دنیا آمده، گفت: من واقعا از رفتار کی‌روش متعجب شدم و لذت بردم. وقتی به کمپ تیم ملی ایران رسیدم، سوئد خواست که به فوتبال آن‌ها بازگردم ولی به نظرم دیر شده بود. من از رفتار آن‌ها خوشم نیامد و به همین خاطر تصمیم را قطعی کردم و گفتم می‌خواهم برای ایران بازی کنم.

ستاره ایرانی برنتفورد انگلیس در خصوص وضعیت تیم ملی کشورمان پیش از جام جهانی گفت: به نظرم ترکیب فعلی، بهترین ترکیبی است که تاکنون ایران در جام‌های جهانی داشته است. مهدی طارمی در پورتو عالی کار کرده و همچنین سردار در لورکوزن نمایش خوبی داشته است. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم.

قدوس ادامه داد: به نظرم اکنون تیم خوبی داریم و روحیه بالایی کسب کرده‌ایم. همه بازیکنان با هم رابطه خوبی دارند و همراه هم هستند. اگر ما روی کاغذ از حریف ضعیف‌تر باشیم ولی با همدلی و همکاری می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

تعریف و تمجید سامان قدوس از بهترین ترکیب تاریخ تیم ملی ایران/ ممنونم کارلوس؛ متشکرم من را به کمپ تیم ملی دعوت کردی

هافبک تیم ملی ایران در خصوص بازی با انگلیس گفت: معلوم است که مقابل این تیم اذیت خواهیم شد. چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد ولی ما نیز خواهیم جنگید.

هافبک تیم ملی کشورمان در رابطه با کی‌روش اظهار داشت: کی‌روش مربی تاکتیکی خوبی است و پیامش را بسیار واضح و مشخص اعلام می‌کند. همه در تیم ملی می‌دانند وظیفه‌شان چیست. اگر مثلا یک بازیکن توپ را در اختیار دارد، کی‌روش به او گفته که چه کاری باید در آن لحظه انجام دهد. او در زمان بازی‌های باشگاهی برای من ویدیو فرستاد و نقش و وظیفه‌ام را برایم تشریح کرد.

ستاره تیم ملی ایران اظهار داشت: شرایط تمرینات بسیار پرفشار است. معمولا یک روز پیش از بازی برنتفورد ما جوری تمرین می‌کنیم که مصدوم نشویم ولی در تیم ملی ایران، هر تمرین به مثابه یک بازی است. همه می‌خواهند نشان دهند و به کی‌روش اثبات کنند که می‌توانند در ترکیب اصلی بازی کنند. همه بسیار جنگجو و خشن در تمرینات ظاهر می‌شوند و سخت تلاش می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تا پای جان برای ایران 🇮🇷 DE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    به این میگن یک ایرانی اصیل و با شرف ، حتی خارج از کشور باشی ولی عِرق به وطن در خونت باشه. تا پای جان برای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی