نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
طارمی در گفت‌وگو با فیفا: در روسیه کم شانس بودیم اما فوتبال همین است/ آن روزها دوره خاصی در زندگی همه بود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال از حضور خود در جام جهانی و آماده‌سازی تیم‌ملی برای این رقابت‌ها سخن گفت.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت‌وگویی انجام داده و با او درباره سومین حضور پیاپی تیم‌ملی در جام جهانی و علاقه مردم ایران به فوتبال صحبت کرده است.

فیفا نوشت: ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروهی سخت شامل انگلیس، ولز و آمریکا قرار گرفته است. مهدی طارمی در مصاحبه با فیفا از مسیر سخت تیمش در این مسابقات صحبت کرد. کارلوس کی‌روش سومین بار متوالی است که رهبری تیم ملی ایران را در جام جهانی بر عهده دارد. زمانی که ایران به دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ رسید، برای قطعی شدن حضورش در رقابت نهایی جام جهانی  با رقیب سرسختش عراق بازی کرد که طارمی سرنوشت این حضور را با زدن تک گل این بازی رقم زد و باعث جشن و شادی در زمین فوتبال و در  میان مردم ایران شد. طارمی، ستاره فعلی پورتو یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران است و بسیاری از امیدها و رویاهای ایران بر دوش او است. در ادامه این گفت‌وگو را می‌خوانید:

ابتدا از علاقه مردم ایران به فوتبال بگو.

ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند و یکی از علائمش حمایت آنها از تیم ملی است. آنها بیشتر ورزش‌ها را دوست دارند اما فوتبال جایگاه ویژه‌ای در قلب آنها دارد. فوتبال بخش بزرگی از زندگی بسیاری از ایرانیان است و احساسات بسیاری را برمی انگیزد. وقتی تیم ملی برنده می‌شود، هفته آنها را می‌سازد و اگر شکست بخورد، آن را خراب می‌کند.

از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چه خاطره‌ای در ذهنت باقی مانده؟

ما در روسیه همه تلاشمان را کردیم اما متأسفانه نتوانستیم به خوبی از پس کار صعود از گروه برآییم. ما این شانس را داشتیم که برای اولین بار در تاریخ خود از مرحله گروهی عبور کنیم اما بخت یارمان نبود. فوتبال همین است. با وجود حذف زودهنگام، نکات مثبت زیادی از آن مسابقات یاد گرفتیم. حتی پس از شکست مقابل اسپانیا، هواداران ما در خیابان‌ها جشن می‌گرفتند زیرا ما نمایش خوبی ارائه دادیم. ما سه بازی انجام دادیم و شانس پیشرفت داشتیم. فکر می‌کنم دوره خاصی در زندگی همه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    شیر بوشهر دوشنبه گل بزن به یاد سیدعلی دلواری
    • بوشهر قلب جنوب RU ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      کفر نگویید گل را باید تقدیم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بکند. او باعث سربلندی ایران و ایرانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی