آخرین خبر درباره تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال/ صحبت‌های کلیدی وزیر ورزش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با صحبت‌های صورت گرفته از سوی وزیر ورزش به نظر می‌رسد از هم اکنون می‌توان پیش بینی تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را از سوی فدراسیون فوتبال داشت.

صرف نظر از نتیجه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ پیش بینی می‌شود بعد از این مسابقات قرارداد کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود.

او بر اساس سیاست گذاری فدراسیون فوتبال قرار شد با تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ برای صعود به دور جام جهانی تلاش کند. البته فدراسیون فوتبال شرط تمدید قرارداد را لزوما صعود به دور دوم بازی‌ها قرار ندارد و گفت نمایش شایسته هم در این مسابقات برای فدراسیون فوتبال قانع کننده خواهد بود.

با صحبت‌های صورت گرفته از سوی وزیر ورزش به نظر می‌رسد از هم اکنون می‌توان پیش بینی تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را از سوی فدراسیون فوتبال داشت.

حمید سجادی با تشکر از موضع گیری کی‌روش در دوحه در مصاحبه با خبرنگاران خارجی گفت: جا دارد صمیمانه از مدیریت کی‌روش و حمایتش از تیم ملی تشکر کنم. آن موفقیت، موضعگیری و پاسخی که او در کنفرانس مطبوعاتی داشت برای ما بسیار ارزشمند بود. ماشاءالله مثل شیر کنار تیم ملی است و از بچه‌های ما در تیم ملی فوتبال صیانت می‌کند. صمیمانه به عنوان وزیر ورزش و جوانان از کی‌روش تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت از او و اینکه برنامه‌های‌مان یک به یک برای تیم ملی پیاده شود، ما هم در کنار تیم ملی ثابت کنیم که حامی تیم هستیم. مجدداً از کی‌روش به خاطر نوع رفتار حرفه‌ای که داشت و حمایتی که کرد، تشکر می‌کنم.

نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال هم پیش تر گفته بود کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود. جالب اینکه جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم در دوحه برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    آن موضع گیری کیروش در برابر خبرنگاران خارجی که شما را ذوق زده کرده و البته به سفارش مسوولین بوده است، هیچ مشکلی از مشکلات در حال افزایش کشور را حل نخواهد کرد. حتی سرپوشی بر روی مشکلات هم نخواهد شد. واقعیت ها را نمی شود پنهان کرد. صد البته از نظر فوتبالی و فنی تمدید قرارداد کیروش منطقی است.
    • اشکان IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      یک سوال جدیدا سایبری های وطن دوست زیاد شدند قضیه چیه؟ نون!! به فرض که اصلا تیم ملی قهرمان شد خب بعدش چه می شود برای من سوال است. اقتصاد و کشور را درست می کند برای اینها. فعلا باید به فکر اسباب کشی باشند به کانادا، انگلستان، سوئیس و مالت
  • فرهنگ IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    ای والله وزیر ورزشکار قهرمان مدال دار بسیار محترم! شخصیت محترم شما موقعی برایم به اثبات رسید و نسبت به شما خوشبین شدم که با افتادگی و تواضع مشخصه یک ورزشکار ، در سمینار کیش پس از ورود پیشقدم شدید، و دست دوستی تان را به سوی چند فوتبالیست سابق که در ردیف اول نشسته بودند دراز کردید، اگرچه آنان شایسته این بزرگواری نبودند، و خودنمایی و خودشیرینی را بر روابط انسانی و احترام متقابل ترجیح دادند، و خودشان را کوچیک کردند و امروز در کوران حوادث مشخص شد که شما بحق ورزشکار و بزرگید که آنان نحمل شما را ندارند.
    • آنتی سایبریز IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      معلوم نیست چه کسی این سایبری ها رو خبر کرد. دقیقا مثل توئیتر اومدن جو سازی می کنند در حمایت از تیم ملی و حالا مثل آفتاب پرست رنگ عوض کردند و برای ماها ملی گرا شدند. خدایی ملی گرایی دیگه به شما نمیاد. به امید خدا و به لطف برادر گرامی جناب آقای ایلان ماسک، سایبری ها مهم ترین ابزارشون، یعنی توئیتر رو از دست خواهند داد.
    • ایرانی ناب IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      آدم ساندیس خور و سایبری بشه اما با اون خانم علینژاد و زنان شبکه معلوم الحال اینترنشنال فالوده نخوره🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی