نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جشن خداحافظی برای ستاره‌های تیم ملی ایران همراه با مسی و رونالدو
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین حضور برخی از ملی پوشان ایران در این رقابت مهم است.

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی از یکشنبه هفته آینده به طور رسمی با دیدار افتتاحیه بین تیم‌های قطر و اکوادور آغاز می‌شود که ستارگان فوتبال دنیا در اوج پختگی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

لیونل مسی برای پنجمین دوره متوالی پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن خواهد کرد تا پس از قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی برای رسیدن به مهم‌ترین کاپ قهرمانی فوتبال ملی در قطر باشد.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال نیز همین تعداد حضور را در جام جهانی داشته است. او که نخستین گل خود را مقابل ایران در رقابت‌های ۲۰۰۶ آلمان به ثمر رساند پنجمین دوره متوالی‌اش را در قطر پشت سر خواهد گذاشت.

آن خل دی ماریا بازیکن تیم ملی آرژانتین نیز چهارمین حضور خود در ادوار مختلف جام جهانی را پشت سر می‌گذارد. او در کنار مسی و رونالدو همراه با نفراتی چون کریم بنزمان، آنتوان گریزمان و… احتمالاً آخرین دوره جام جهانی را پشت سر بگذارند چراکه فوتبال روز دنیا سمت جوان‌گرایی رفته است و میانگین سنی بازیکنان حدود ۲۲ تا ۲۵ سال شده است.

جشن خداحافظی برای ستاره های تیم ملی ایران همراه با مسی و رونالدو

تیم ملی ایران نیز با تکیه بر بازیکنان با تجربه خود در جام جهانی قطر حاضر است تا بتواند رؤیای صعود از مرحله گروهی جام جهانی قطر را فراهم کند. وحید امیری، کریم انصاریفرد و احسان حاج صفی جزو بازیکنان با تجربه‌ای هستند که همچون مسی و رونالدو فکر بالا بردن جام قهرمانی را در سر ندارند اما قطعاً شانس خود را برای آخرین حضور در این رقابت‌ها برای تحقق رؤیای صعود از مرحله گروهی پشت سر خواهند گذاشت.

باید دید با تجربه‌های تیم ملی ایران همچون بازیکنان پا به سن گذاشته در فوتبال دنیا می‌توانند با خاطره خوش از جام جهانی خداحافظی کنند یا وداعی معمولی با پیراهن تیم ملی ایران خواهند داشت.

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر است:

* ایران - انگلیس؛ دوشنبه ۳۰ آبان؛ ساعت ۱۶:۳۰

* ایران - ولز؛ جمعه ۴ آذر؛ ساعت ۱۳:۳۰

* ایران - آمریکا؛ سه‌شنبه ۸ آذر؛ ساعت ۲۲:۳۰
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی سایبریز IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    معلوم نیست چه کسی این سایبری ها رو خبر کرد. دقیقا مثل توئیتر اومدن جو سازی می کنند در حمایت از تیم ملی و حالا مثل آفتاب پرست رنگ عوض کردند و برای ماها ملی گرا شدند. خدایی ملی گرایی دیگه به شما نمیاد. به امید خدا و به لطف برادر گرامی جناب آقای ایلان ماسک، سایبری ها مهم ترین ابزارشون، یعنی توئیتر رو از دست خواهند داد.
  • ماسال US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    وقتی کسانی حاضر نیستند برای ملت حتی یک تب ناچیز کنند ،چگونه انتظار دارند تا ما برایشان بمیریم. تیم ملی ما از امثال وریا غفوری، سروش رفیعی و بقیه که برای مردم پا بر منافع خود گذاشتند ،هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی