نگرانی بزرگ انگلیسی‌ها بابت بازی با ایران/ توصیه ساوتگیت به مدافعان در خصوص ستاره تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه بعد از همگروهی انگلیس با ایران در گروه B بازی‌ها سان تیتر زد که خدا رو شکر با ایران همگروه شدیم اما ساوتیگیت و شاگردانش این بازی را بازی چندان آسانی تلقی نکرده‌اند و اصلا اینطور تصور نمی کنند که از پیش برنده این دیدار هستند.

به خصوص که تیم ملی در بازی دوستانه با اروگوئه یک بر صفر پیروز شد و از سویی کارلوس کی روش و ایرانی به تازگی در مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره کرده‌اند که برای اولین بار به دنبال صعود از مرحله گروهی هستند.

ساوتگیت به تازگی فیلم بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران رابرای شاگردانش آنالیز کرده است و نکته مهمی که در این جلسات به شاگردانش تاکید کرده است؛ گرفتن پنالتی از سوی مهدی طارمی در محوطه جریمه حریف است. سرمربی تیم انگلیس به شاگردانش گفته است بر اساس اخباری که من به دست آورده ام در لیگ برتر پرتغال برخی از حریفان پورتو نسبت به پنالتی‌هایی که توسط مهدی طارمی برای این تیم گرفته شده اعتراض دارند و این بازیکن را متهم به فریب داور کرده‌اند و صحنه‌هایی که در مورد این دیدگاه در لیگ برتر پرتغال وجود دارد، کم نیست. او سپس با نمایش فیلم پنالتی‌های مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال از شاگردانش خواسته در دوئل با این مهاجم مراقب باشند تا او خود را به زمین نزند و پنالتی نگیرد.

ساوتگیت نکته مهمی که به شاگردانش یادآور شد، این بود که دو ئل با مهدی طارمی باید خارج از باکس محوطه جریمه باشد و در صورت ورود به محوطه جریمه بازی تاخیر ایجاد کنند چون این بازیکن از هر برخوردی به دنبال گرفتن پنالتی است.

مصاف تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس دوشنبه هفته جاری ساعت ۱۶:۳۰ در دوحه برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ؟ IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    شما چطور متوجه این موضوع شدید؟؟؟ یعنی اونجا اینقدر بی در و پیکره که انالیز بازی به گوش شما رسیده؟؟ چی پیش خودتون فکر کردید؟ فقط دنبال بازدید هستید به هر قیمتی
  • سه نقطه IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    توی اردو انگلیس هم جاسوس داره خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی