آرزوی ستاره پرتغالی برای تیم ملی ایران/ امیدوارم اشتباه بازیکن انگلیس باعث صعود تیم شما شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره پرتغالی تراکتور می‌گوید رونالدو در این جام جهانی عملکرد بهتری نسبت به رونالدو خواهد داشت.

ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی تراکتور که با ۷ پاس گل بهترین پاسور این فصل لیگ برتر ایران است عقیده دارد که تیم ملی ایران پتانسیل صعود به دور حذفی جام جهانی را دارد. در آیتمی از ویژه برنامه جام جهانی، سوالاتی از مهندس تراکتوری‌ها در خصوص جام جهانی، تیم ملی کشورش و همچنین تیم ملی ایران پرسیده شد که پاسخ های جالب او را در ادامه می خوانید:

با وجود VAR امکان به ثمر رسیدن گل دست خدا نبود

 VAR اتفاق مهمی در فوتبال است ولی به نظر من جذابیت های آن را می گیرد. فوتبال از خیابان ها می آید و یک ورزش آزاد است. در آن گلی با دست خدای مارادونا داشتیم که به انگلیس زد و باعث خوشحالی یک ملت شد. ولی الان که VAR هست نه می توانی دور از چشم داور خطایی بکنی نه می توانی آفسایدی انجام دهی و نه حتی می توانی با دست گل بزنی! یک مقدار از خوشحالی های غیرمنتظره فوتبال کاسته است اما گاهی نیز به برقراری عدالت کمک می کند. فوتبال همیشه دستخوش تغییر است. VAR آمده و گسترش یافته اما ذات فوتبال هرگز تغییر نمی کند.

تاثیر برگزاری جام جهانی در فصل زمستان روی کیفیت مسابقات

شاید فرق کند. به هر حال اقلیم و فضای متفاوتی است. همیشه تورنمنت های بزرگ در فصل تابستان برگزار می شود ولی شرایط قطر فرق می کند. هم به لحاظ هوایی و هم به لحاظ اقلیمی شرایط فرق دارد و زمان می برد تا بازیکنان با آن هماهنگ شوند. این قطعا روی کیفیت هم تاثیرگذار است.

مسی یا رونالدو؟ کدام یک در این دوره عملکرد بهتری خواهند داشت

رونالدو. او قطعا خدای فوتبال ما پرتغالی هاست. به خاطر افتخارات و اتفاقاتی که رقم زده است. او قهرمان یورو شده است. برای من و خیلی از فوتبالدوستان کریس محبوب ترین ستاره جام است.

بهترین بازیکن این دوره؟

بازیکنان باکیفیت زیادی در فوتبال داریم. می توانم نیمار، امباپه، دی‌بروینه، مسی و چند بازیکن از تیم خودمان مثل برناردو سیلواو کانسلو اشاره کنم.

جای خالی کدام ستاره احساس می شود؟

جام جهانی جای بهترین بازیکنان است و بهترین ها در آن بازی می کنند. بعضی از بازیکنان اما به خاطر تیم های خود در جام جهانی نیستند. هالند و خیلی از ستاره های ایتالیا به خاطر نبودن تیم های ملی خود در جام جهانی، این مسابقات را از دست دادند.

ایران شانس صعود به دور حذفی را دارد؟

وقتی شما به مرحله نهایی جام جهانی صعود می کنید، قطعا شانس صعود از مرحله گروهی را هم دارید. ایران پتانسیل خوبی دارد و می تواند از پس تیم های گروه بربیاید. انگلیس تیم خوب با بازیکنان خوب است اما همیشه در این نوع تورنمنت ها می لنگند. به نظرم اگر این خودباوری داشته باشد می تواند شانس صعود از گروه را هم داشته باشد.

به نظرت ایران می تواند از اشتباهات مگوایر به سود خود استاده کند؟

الان اصلا قشنگ نیست که بد کسی را بگویم. همه ما مثل زندگی ممکن است در فوتبال هم اشتباه کنیم. هیچ کس نمی خواهد اشتباه کند اما اگر اشتباه او باعث می شود که ایران از گروه خود صعود کند بله امیدوارم اشتباه رقم بخورد و ایران به نتیجه خوبی مقابل انگلیس برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 😁 IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باخت مایل به مساوی،اگه مساوی رو نگیری صد درصد بخته
  • یعقوب لیث صفاری IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    احتمالاً انگلیس با سه مدافع بازی میکنه. اگر مگوایر تو ترکیب باشه برای استفاده از قدرت سر زنیش به خط حمله اضافه میشه. بنابراین خیلی روی اشتباهاتش حساب نکنید. روی قدرت سرزنیش حساب کنید.
  • مینا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    باسلام ایران میتواند یک بر صفر انگلیس را ببرد...به امید خدا و موفقیت برای تیم ملی
  • تاجی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    خداییییییییییییییا سوال خبرنگارو ببین اشتباه مگوایررر!!ینی ایران انقد بدبخت شده که فقط به فکر اشتباه مگوایره، خنده داره.من بازیای مقدماتی انگلیسو دیدم اتفاثا همین مگوایر گلای زیادی رو با سر زده. زدی توهم نزنین خواهشن
  • فرهنگ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    دمت گرم مهندس ! دردو بلات بخوره توو سر اون وطنی هایی که دو روز مونده به بازی مهم صحبت های سبکی برای تضعیف روحیه تیم ملی می کنند، اما زهی خیال باطل ! بیست و پنج شیرمرد ایرانی اونجا هستند.
  • ماشالله آزادی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    به‌نظر من ایران یک مساوی در برابر انگلیس می‌گیرده ویکبرد مقابل ولز ویک مساوی مقابل آمریکا وبعنوان تیم دوم صعود میکنه انشا الله
  • اسماعیل DE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    در همه حال ، چه جنگ چه اعتراض و ... بایستی تیم کشورمون رو تشویق کنیم و برای صعودشون دعا کنیم..
  • م IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    داداش شما فوتبالی نیستین انشالله دستهای غیب به کمک دلاور مردان میاد و با سه پیروزی به عنوان نفر اول صعود میکنیم
  • پیمان IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    مهندس جای خودت خالیه ترکیب پرتغال میتونستی بازی کنی. امیدوارم با تراکتور توی لیگ ایران موفق باشی
  • tahmasb IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    خدایا اذان ایران مدتی بعد ازشروع بازی روزیکشنبه شروع میشه فقط توخدادستشون بگیر تادردنیا ایران بابردیامساوی حداقل ایران بازوی های بازیکن موردعلاقه مهدی طارمی هر۲۵ نفرقدرتشونه نشون جهانیان بدن انشالا به حکم پروردگار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی