موج امیدواری‌ها تیم ملی را شارژ می‌کند/ یک مسابقه تیم ملی در قطر از همه مهم‌تر است/ خدا کند کی‌روش به خواسته‌اش رسیده باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع اسبق تیم ملی در جام جهانی ۹۸ فرانسه گفت: نتیجه بازی اول تیم ملی در تورنمنت جام جهانی اهمیت ویژه‌ای در نتیجه دو بازی بعدی خواهد داشت.

مهدی پاشازاده، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره نتایج اخیر تیم ملی در دیدارهای دوستانه و بازی مقابل تیم انگلیس اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط تیم ملی را بعد از دو بازی دوستانه آخر چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی اول مقابل نیکاراگوئه را نمی‌توان ملاک قرار داد. چون نفرات اصلی تیم ملی در آن دیدار حضور نداشتند. بازی مقابل تونس هم پشت درهای بسته انجام شد که نمی‌توان در رابطه با آن حرفی زد.

به نظرتان دلیل بازی با تونس چه بود؟

قطعاً کی‌روش قصد داشته در این دیدار نقاط مبهم در بحث ترکیب تیمش را برای خودش روشن کند که امیدوارم به این مهم دست پیدا کرده باشد.

شکست ما در بازی مقابل تونس تاثیری در عملکرد کلی تیم خواهد داشت؟

بعید می‌دانم! از این قبیل برد و باخت‌ها در دیدارهای این چنینی و تدارکاتی زیاد پیش می‌آید. امیدوارم کی روش به آنچه مدنظرش بوده دست پیدا کرده باشد.

موج امیدواری‌ها تیم ملی را شارژ می‌کند/ یک مسابقه تیم ملی در قطر از همه مهمتر است/ خدا کند کی‌روش به خواسته اش رسیده باشد

این روزها وقتی با کارشناسان فوتبالی صحبت می‌کنیم اغلب امیدوار هستند که تیم ملی به دور دوم صعود کند. نظر شما در این باره چیست؟

اولاً باید بگویم این طرز تفکر در رابطه با تیم ملی خیلی خوب است. همین که موجی از امیدواری به تیم ملی میرسد باعث میشود بچه‌های تیم در اردو شارژ شوند و روحیه بگیرند تا بهتر وارد مسابقات شوند. البته ما دیدارهای دشواری در این گروه در پیش داریم که مهمترین آنها بازی اول است.

چطور؟ مگر بازی اول با انگلیس چه اهمیتی دارد؟

قطعاً انگلیس‌ها تیم ما را آنالیز کرده اند و مهره‌های را می‌شناسند، اما نتیجه‌ای که ما در این بازی میگیریم میتواند روی ادامه حضورمان در تورنمنت جام جهانی تاثیر گذار باشد. یعنی اگر در این دیدار نبازیم و با یک برنامه ریزی مناسب به استقبال بازی با ولز برویم آن وقت می‌توانیم امید داشته باشیم که در دو دیدار بعدی بیشترین امتیاز را کسب کنیم. فقط مهم است که ما در بازی اول امتیاز بگیریم بعد می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم.

فکر میکنید بازیکنان تیم ملی تا چه اندازه خودشان را آماده حضور در جام جهانی کرده اند؟

جام جهانی مسابقاتی نیست که هر روز برگزار شود. این رقابت‌ها هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و قطعاً کسانی که بخت شرکت در این مسابقات را پیدا می‌کنند تعدادشان زیاد نیست. بنابراین وقتی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند می‌خواهند بهترین عملکردشان را ارائه بدهند. این شامل تمام بازیکنان امروز ایران در قطر می‌شود و به همین خاطر مطمئنم که شرایط روحی تیم خوب است و همه آماده بازی هستند.

شما به صعود ایران به دوره بالاتر امید دارید؟

قطعاً! انسان به امید زنده است و ما هم به همین خاطر نتایج تیم ایران را دنبال می‌کنیم ولی همانطور که گفتم نتیجه بازی اول خیلی مهم است و این می‌تواند تاثیر زیادی روی بازی‌های بعدی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    درود ! انشاالله تیم ملی از بازی اول امتیاز می گیره، حتی هر سه امتیاز بازی. فقط بازیکنا با تمرکز و آرامش فوتبال خودشونو با غیرت ایرانی بازی کنند.
  • Ali IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    بعضی ها هنوز معنی غیرت را نمی دانند غیرت یعنی دو نفر که به اصطلاح هم زور هستند آنکس که غیرت و یا بهتر است بگوییم پایستگی و مقاومت بیشتری داشته باشد موفق می شود وگرنه شما یک بارِ حتی ده کیلویی را روی دوش یکنفر بگذارید و ده برابرِ آنرا به کسی که فقط یک چرخ دستی دارد ویا نه کمتر از آن یک زنبق (دو تیکه چوب که بوسیله یک و یا دو سه قطعه تخته بهم متصل است و مانند برانکارد است ولی یک طرفش را روی زمین می گزارند و می کشند تا بار را ساده تر حمل کنند) را به او بدهید در مسافت و زمان طولانی مانند مسابقه فوتبال آنکس که صد کیلو اما زنبق را به عنوان کمکی دارد برنده است ،حال هرچه به آن فرد که فقط ده کیلو روی کول دارد بگویید با غیرت باش !!! اما توان ندارد که به آنکس که زنبق کمکی داشت چربش داشته و پیروز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی