بغض کاپیتان پیشین استقلال در هنگام مصاحبه/ خدا را شکر این سیرک مسخره تعطیل شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.

شهرداری آستارا روز گذشته در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ آزادگان میزبان استقلال ملاثانی بود و موفق شد با یک گل حریف خود را شکست بدهد اما پس از این مسابقه زمانی که خبرنگاران به رسم هر بازی، از پیروز قربانی درباره این پیروزی صحبت کند، او در پاسخ گفت:  پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم خدا را شکر می‌کنم که بازی‌ها تعطیل شد و این سیرک مسخره‌ای که ما به عنوان بازیگران آن، هنرنمایی می‌کردیم به پایان رسید. نمی‌دانم برای چه کسی بازی می‌کردیم؛ بدون تماشاچی هیچ لذتی نمی‌بردیم و با توجه به اینکه حال همه بد است و در جامعه اتفاقات بدی برای مردم رخ می‌دهد، خدا را شکر می‌کنم که بازی‌ها تعطیل شد. فقط‌ می‌توانم اسمش را سیرک بگذارم.

قربانی که به سختی و با بغض صحبت می‌کرد در ادامه گفت: شرایط بدی است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای مردم ایران رخ بدهد؛ نمی‌دانم باید برای مردم چه کار کرد.

سرمربی شهرداری سپس در خصوص دیدار با استقلال ملاثانی گفت: خدا را شاکرم که تیم ما توانست بعد از هفته‌ها مزد بازی خوبش را بگیرد. به دلایلی که شاید خارج از کنترل ما بود، خیلی تحت فشار بودیم. من خیلی از مسائل را عنوان نکردم و نمی‌کنم چون به تیمم اعتقاد داشتم ولی خدا را شکر می‌کنم که بعد از هفته‌ها، بچه‌ها مزد زحمات‌شان را گرفتند.

در ادامه زمانی که خبرنگاران از قربانی درباره برنامه شهرداری آستارا برای ادامه فصل و همچنین جام حذفی سوال کردند، گفت:  به خدا فقط می‌خواهم بروم.‌ دوست دارم به جاده بروم. همه خیلی خسته هستیم و هیچ برنامه‌ای ‌نداریم. باز هم خدا را شکر می‌کنم که تعطیل شد چون حال‌مان خیلی بد است. همه از یک خانواده هستیم و هر اتفاقی برای هر کسی در گوشه‌ای از ایران رخ بدهد، طبیعتا ما خودمان را جزو آنها می‌بینیم. خدا را شکر تعطیل شد و باز هم به بچه‌ها تبریک می‌گویم که واقعا زحمت کشیدند.

قربانی با تمجید از استقلال ملاثانی درباره پیروزی یک گله شهرداری گفت: تیم ملاثانی ۳۱ هفته نباخته و این قضیه اتفاقی رخ نمی‌دهد. این تیم بسیار قابل احترام است و فارغ از هر مسئله و درگیری‌هایی که به وجود آمد، باید به آنها احترام گذاشت اما باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند. خیلی تحت فشار بودیم وگرنه در شرایط عادی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی در ادامه گفت: از همه کسانی که تیم آستارا را حمایت کردند تشکر می‌کنم. همچنین از کسانی که در این مدت پشت ما را خالی کردند هم متشکرم؛ واقعا در تنهایی توانستیم همراه با بازیکنان و کسانی که اطراف‌مان بودند، تیم را از این شرایط خارج کنیم. امیدوارم در صورتی که قسمت بود در این تیم بمانیم، نتیجه‌ای بگیریم که درخور مردم آستارا و خود ما باشد. من و کادرم آدم‌های کوچکی نیستیم، زحمت می‌کشیم و وقت می‌گذاریم و علی‌رغم کیفیت خوبی که ارائه دادیم، به دلیل مسائلی که برخی از دوستان پیش آورده‌اند، در بُعد نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم.

قربانی در پایان عنوان کرد: به خودم قول می‌دهم که به قدری تلاش کنم که تیم به رتبه‌ای از جدول برسد که زمانی که می‌خواهیم تیم‌مان را ببینیم سرمان را بالا بگیریم، نه اینکه در رده‌های پایین دنبال تیم شهرداری آستارا باشیم؛ من و کادرم شخصیت بالایی داریم و واقعا زحمت می‌کشیم. باز هم از بچه‌ها ممنونم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زهرا مرادی حامی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    زهرا مرادی حامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی