یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
۰ |
۰
دود گرانی دلار به چشم بازیکن مغضوب استقلال رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تهاجمی ۲۵ ساله ازبکستانی تیم استقلال همچنان در شرایط بدی در جمع بازیکنان این تیم قرار دارد و وضعیتش روشن نیست.

عزیزبک آمانوف که در نیم فصل لیگ برتر گذشته از باشگاه لوکوموتیو تاشکند به استقلال پیوست هنوز نتوانسته نظر سرمربی پرتغالی استقلال را جلب کند تا بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

حضور کوتاه (سه دقیقه‌ای) این بازیکن در دقایق پایانی بازی مقابل گل گهر سیرجان تنها فرصتی بود که از طرف ساپینتو به آمانوف داده شد. عزیزبک که به دلیل بازی نکردن برای استقلال و حتی قرار نگرفتن اسمش در لیست بازیکنان این تیم (در هفته‌های لیگ برتری) اردوی تیم ملی و جایگاه ثابت در تیم کشورش را نیز از دست داده بود همچنان مغضوب کادر فنی استقلال است و از طرف دیگر در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برد.

در هفته‌های پایانی مهرماه سال جاری(که هنوز قیمت دلار تا این اندازه رشد نکرده بود) گفته شد قرار است این بازیکن در نیم فصل دوم به یکی از تیم‌های لیگ برتری منتقل شود اما افزایش قیمت دلار باعث شده تا مشتری‌های داخلی این بازیکن دیگر رغبتی برای جذب آمانوف نداشته باشند و دود این وضعیت به چشم هفبک ازبکستانی برود و این فوتبالیست که قرارداد دلاری با استقلال دارد احتمالاً تا پایان نیم فصل در جمع آبی پوشان باقی بماند.

ناگفته نماند؛ قطعاً در روزها و هفته‌های آینده و با شرایط بد مالی استقلال وضعیت این بازیکن روشن تر خواهد شد. چرا که با رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی شاید هافبک تهاجمی مغضوب ساپینتو خودش حاضر بشود برای اینکه جایی باشد تا بتواند بازی کند، بخواهد با رقم پایین‌تری استقلال را ترک کرده و به یک تیم دیگر لیگ ایران و یا لیگ برتر کشور خودش برگردد. او پیش از حضور در استقلال در تیم قبلی اش در پست هافبک تهاجمی هشت بار موفق به گلزنی شده بود اما نه در دوران مجیدی گلی به ثمر رساند نه در این فصل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی