ستاره مغضوب پرسپولیسی‌ها مقابل انگلیس شانس بازی دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اعتقاد خاصی به مهدی ترابی دارد.

 مهدی ترابی در فصول گذشته همواره جزو بهترین‌های پرسپولیس و لیگ بود. این بازیکن ملی پوش اما در این فصل اصلا عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع باعث انتقاد هواداران پرسپولیس از این بازیکن شده است.

خیلی از هواداران پرسپولیس و البته پیشکسوتان این تیم نسبت به عملکرد ترابی در این فصل به سرمربی تیمشان انتقاد کردند و آن‌ها معتقد بودند  این ستاره ملی پوش فرسنگ‌ها با آن بازیکنی که قبلا دیده بوده بودند، تفاوت دارد.
در همین رابطه حتی چند پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی توصیه کردند این بازیکن را نیمکت نشین کند و به بازیکنان دیگر بازی دهد. آن‌ها اعتقاد داشتند با این کار هم ترابی به خودش می آید و هم انگیزه ای برای بازیکنان نیمکت نشین خواهد شد.

با این حال ترابی تیم ملی با پرسپولیس کاملا متفاوت است و این بازیکن که جزو بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش محسوب می شود، جزو آماده ترین و با انگیزه ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به حساب می آید.

ترابی که در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه تک گل پیروزی بخش تیم ملی را زد، تمرینات خوبی را زیر نظر کی‌روش پشت سر گذاشته و می خواهد در دومین جام جهانی خود، برای اولین بار به میدان برود که به نظر می رسد این اتفاق برای شماره ۹ پرسپولیس خواهد افتاد.

ترابی بازیکن فیکس تیم ملی نیست و در دیدار مقابل انگلیس هم بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. با این حال ممکن است کی‌روش از این بازیکن به عنوان یار جانشین استفاده کند و ترابی که مغضوب پرسپولیسی‌ها قرار گرفته بود، در جام جهانی فرصت بازی کردن را پیدا کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عیسی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    بعنوان یک پرسپولیسی امیدوارم آخرین بازی فوتبالش باشه ودیگردرتیم مردمی پرسپولیس بازی نکنه
  • جانباز IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    ترابی در بین مردم ایران و پرسپولیسی ها جایگاهی ندارد و مرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی