قوانین سختگیرانه فیفا و کی‌روش برای خبرنگاران/ ستاره تیم ملی خیال کارلوس را راحت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی فردا مقابل انگلیس نخواهد داشت.

آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار حساس مقابل انگلیس از ساعت ۱۵ در کمپ تمرینی الریان قطر برگزار شد. خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین تیم ملی تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی را می‌توانستند نگاه کنند که این موضوع به درخواست کارلوس کی‌روش بود.

همچنین طبق قوانین فیفا خبرنگاران اجازه فیلمبرداری از تمرینات تیم‌های ملی را ندارند و در کل قوانین بسیار سختگیرانه‌ای را برای خبرنگاران در نظر گرفتند.

در شروع تمرین بازیکنان حاضر در اردو حلقه اتحادی تشکیل دادند و کی‌روش هم برای دقایقی با آن‌ها به صحبت پرداخت و سپس کار آغاز شد.

بازیکنان تیم ملی بعد از دویدن و گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی ، در گروه‌های مختلف سپک تاکرا بازی کردند و بعد از آن هم آخرین کارهای تاکتیکی مرور شد.

یکی از نکات قابل توجه در تمرین تیم ملی شادابی و روحیه بسیار خوب بازیکنان تیم ملی است. شاگردان کی‌روش در تمرینات بسیار سرحال و پرانرژی هستند و امیدواری را می‌شود در چهره تک تک آن‌ها مشاهده کرد.

شاید تنها نگرانی کی‌روش طی روزهای اخیر مربوط به وضعیت سردار آزمون بود. ستاره ایرانی لورکوزن که مدت زیادی مصدوم بود، در بازی دوستانه مقابل تونس به میدان نرفت ولی در تمرین دیروز تیم ملی به صورت کامل و بدون مشکل پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و به نوعی خیال کی‌روش از بابت او راحت شد. با وجود آمادگی سردار، حضور این بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل انگلیس مشخص نیست و باید تا یکی دو ساعت قبل از شروع بازی منتظر ماند و دید که آزمون در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و یا بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    بد نیست
  • ایرانی ناب IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    برا ده دقیقه آخر بد نیست. اگر یک وقت می خواد فیکس باشه، بهتره برابر ولز باشه، چونکه صدای پیمان یوسفی گرارشگر اون بازی هم مثل قیافه سردار آزمون رو اعصابه، و با حضور این دو نفر کلا نلویزیون خاموش.🤣
  • فرید IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    انگلیس۲ایران۰
  • مهندس IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    موفق باشید بچه ها
  • شاهرخ الموت BR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    ۱۱ ساعت دیگه بازی با انگلیس شروع میشه و ترکیب خوبی داشته باشیم میتونیم حتی انگلیس رو ببریم،مساوی گرفتن از انگلیس کار سختی نیست،دفاع تیمی وناگهان حمله همه جانبه و گل و سپس دفاع همه جانبه از گل ،بسیار خوشبینم
  • احمد قاسمی IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    ایران 1 _ 1 انگلستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی